Reply on: no.ev.di. #164020:
Sorry, ale na jednej strane napíšeš, že si v tom meste nikdy nebol a na druhej strane "podľa Teba" by tam dvojklbáky nemali zmysel ani v sedle. Nuž, ja som mal minule, keď som sa pri 6min. sedlovom intervale do trolejbusu takmer nevošiel, iný názor.Porovnanie prešovskej 4/8 s bratislavskými 201/202 nie je veľmi presné, pretože prešovská dvojlinka je diametrálna, kým bratislavská radiálna. A to znamená celkom iný počet cestujúcich na jeden spoj a tým aj nároky na kapacitu vozidla.
To, že 4/8 jazdia v súbehu s inými linkami a na rozdiel od 201/202 v historickom centre mesta, kde už proste interval zhusťovať nejde, som už vysvetlil. Nebudem sa opakovať.
Samozrejme, že ja nikde netvrdím, že Prešov tie dvojkĺby nutne potrebuje. Ja som napísal, že ja by som ich tam kupoval - nič viac. Zišli by sa, ale dá sa zaobísť aj bez nich - DPMP v minulosti riešil tieto problémy zahusťovaním existujúcich (L38) alebo zriaďovaní nových (L48) alternatívnych liniek, len aby nejako preťažené 4/8 odľahčil.
V prešovskom DF to nevypisujem, lebo tam to všetci vedia, zatiaľčo Ty si tu vypisuješ rečnícke otázky, načo potrebuje päticu dverí deväťdesiattisícový Prešov. Nuž teda presne NA TO.
810zssk
Pozri sa, napada ma niekolko nevyhod EMTestu:
- Horsie vyhodnocovanie presnosti spojov (minuty namiesto sekund) - to sa niekde v minulosti spominalo
- Menej ergonomicke ovladanie PP
- Farebny displej (co je pre vodica lepsie v noci: mat displej co mu svieti vsak vsetkymi farbami na farebnom spektre, alebo mat taky typ displeja
- Je to velke jak hovado, bez zjavnej vyhody a teda ovela menej prakticke (keby to chceli instalovat do takeho Shitelisu tak sa za tym bude vodic musiet sakra natahovat)...
Jedina nevyhoda BUSE co ma napada je nemoznost aktualizovat cez Wi-Fi, ale to verim, ze by sa nejak dalo vyriesit.