Lokomotíva Viedenskej električky sa môže po 70-rokoch vrátiť do Bratislavy.
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/lokomotiva-viedenskej-elektricky-sa-moze-po-70-rokoch-vratit-do-bratislavy.html?page_id=223249
UEFA odporúča postaviť nový futbalový štadión v Petržalke...
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/vystavba/uefa-odporuca-postavit-stadion-v-petrzalke.html?page_id=223245
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/lokomotiva-viedenskej-elektricky-sa-moze-po-70-rokoch-vratit-do-bratislavy.html?page_id=223249
UEFA odporúča postaviť nový futbalový štadión v Petržalke...
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/vystavba/uefa-odporuca-postavit-stadion-v-petrzalke.html?page_id=223245
myslíš si, že každý teraz pôjde 93 a nie na bus/tbus smerom "dolu"?
Valec
(Tu si treba ozrejmiť jednu vec. V minulosti bol spracovaný projekt na výmenu týchto zariadení. Prečo to bolo práve takto už dnes radšej neriešme. V súčasnosti sú dve možnosti, buď nové palubáky a označovače, alebo nič, teda žiadne trolejbusové trate, žiadne preferencie, proste nič. )
Proti tabuliam samozrejme žiadne výhrady nemám, tie naozaj nemajú konkurenciu (možno akurát tie vnútorné teplomery sa kazia na môj vkus až veľmi, ale dôvod netuším).