"Linka 82 bola od Farského pod Novým mostom za 8 minút, zatiaľ čo teraz treba niekoľkokrát prestupovať a cesta trvá aj 35 minút" - Niekolko jeden krat? A tych 35 minut tiez neviem kde vyratala.
..."Ako je možné, že do druhej najväčšej mestskej časti, Devínska Nová Ves, chodí autobus každých 20 minút a na Dlhé diely každých 6 minút, navyše je zrýchlený (čiže niektoré zastávky vynecháva)!"
?
"Linka 82 nebola plne využitá, pretože to bola celkom nová linka a ľudia si na ňu ešte nezvykli. Manžel ňou cestoval každý deň do práce a nebol sám, počet cestujúcich postupne stúpal, chcelo to len čas. Nie je pravda, že chodila vždy prázdna, v čase špičky viezla niekoľko desiatok ľudí."... ?
Podla mna nezvysovat cestovne by bola totalna kravina.. tie ceny su dost nizke a redukovat sa uz viac-menej neda (ano, su tu DD a niekolko zbytocnych minibusov, ale zas aj vyrazna potreba navysovania v niektorych castiach).
Tiež by sa mohli zaviesť zastávky na znamenie celoplošne. Viac by sa ušetrilo hlavne večer a skoro ráno a aj cestujúci by nemuseli tápať, či je zastávka na znamenie, alebo nie.
prečo šafko? a čo takto otočka wustenrot-(na križovatke pri allianzi rovno, na ďalšej potom doľava)-nbsnd-wustenrot? alebo wustenrot-landererova-prístavná-svätoplukova-nivy?
v rámci úspor by mohla byť L78 odklonená na Šafko, tým pádom by stála pri Eurovee a bolo by cez pracovné dni posilnené spojenie Eurovea - Ružinov a nemusela by tam chodiť L66 a L78 by prestala voziť z/do Petržalky vzduch konečne.
Ked rano stavam na zastavke most Apollo , tak s L50 chodi tak max.15 ludi do Auparku, cize dalo by sa. Tak ale zase od Auparku ide ludi viac,ale inak v zase suhlasim, mohli by koncit aj zacinat urcene spoje L50ky ako L70 pod Novym mostom. No nemyslim ze tym ziskame nejaku velku usporu vo vozidlach - max. 1 voz ?
V špičke a večer možno, ale v sedle a cez víkend chodieva L66 v tomto úseku až príliž málo vyťažená.
Z tej zahustenej L50 by som do cca 9tej polovicu spojov ukončil na Olejkárskej (neverím, že Aupark Tower potrebuje ráno tak krátky interval, v opačnom smere by mohol byť preklad s L70) a nebolo by tie 3 vozy ani treba a aj kilometricky by to možno vyšlo. ?
1218ka je kvoli kapacite na 32ke, ale v sucasnom stave je tam aj nutene , lebo na 32+133 vypravu tedomovu je 6+9 vozidiel a tedomov je 16 cize len 1 voz rezerva co je pri spolahlivosti Tedomov asi ako rezerva 1 "duobus" na 33ke
tam ako sú dnes bufety a stánky by sa to celé prebudovalo, ten bordel čo tam je by sa upratal a celé by sa to tam skultúrnilo. Tam by sa mohla električka točiť, už keby bola jasná trať, obratisko by sa v pohode naplánovalo. Ide o to, že kadiaľ viesť takú trať.
Re #163086 AAA: v špičke je to jasné, aj keď dnes som mal tú česť vidieť nie zrovna 2x vyťaženú L30 a 37 v smere z centra v p.š., ale deň predtým som šiel poobede s L30 od ZOO a bola vyťažená slušne. 10.5BN tam stačia v pohode.
Mike