Aj keď to s touto témou nesúvisí, tak som si schválne začal všímať vyťaženosť 30 a 37 v úseku Nový most - Patrónka a tie linky sú relatívne dosť vyťažené, najmä v špičkách.
Ved to,ze elektricka je idealna pre CSU,ale kde ju tocit ani srnka netusi. Mozno by sa dalo riesit trianglom, ale to je asi rizikove robit ho na kopci. A kedy sa uz ide robit Stefanka ?
Tak vieš Dunčovi nevysvetlíš, že na to, aby si ako tak mohol aj seriózne tvoriť systém MHD je treba použiť niekoľko desiatok vzorcov a mať naštudovanú nejakú teóriu.
pri novom sucte 20 Tedomov na 2.DP , 12 by bolo na 65ke , 7 na 53ky , Citelisy suhlasim nech zostanu na 50ke.
A toto neviem co si myslel: "vlastne zvýši Tedom na L32, bude môcť tam kľudne"
takže ak električka by mala robiť CSU, ešte ostáva vyriešiť otázku, kde v Mlynskej doline by sme ju viedli, kde tam je na to priestor a kde na ul. Slávičie údolie ako aj kde vybudovať otočku? Dnes je situácia taká, že priestor tam síce je, no o rok môže prísť nejaký somár a niečo tam postaviť a môžme na električku zabudnúť ? čo sa týka L4 a 12 tak je to pravda, odstupy sú v smere do mesta takéto 3-9//6-14 a z mesta 3-9//5-15. Jak sa začne robiť Štefanovičova, malo by sa to s električkami napraviť k lepšiemu ? teda aspoň dúfam, že pri menšom počte liniek to zvládnu preložiť...
vlastne zvýši Tedom na L32, bude môcť tam kľudne. Priestorovo je ale lepšie na tom Citelis než Tedom, preto by bolo lepšie keby Citelisy zostali pre potreby L50 tam kde sú a Tedomy by došli do Petržky, lenže tu je zas problém absencie CNG plničky ? nová vozovňa a bez plničky CNG ?
Koniec heganiu v najspolahlivejsich abusoch ake kedy DPB mal ?, este keby pridali nejake dva odchody v poobednej spicke pred dnesnym zacatim o 14.15 u Eurovey, tak som nad mieru spokojny
Trolejbus v Slavicom udoli neriesi nic - kapacita viacmenej zostane, bude len ekologickejsia doprava tam nejaky velky prinos nevidim. Elina by bolo podla mna vhodnejsie riesenie a DD sa nemusia sa spajat s trol.tratou , radsej nech sa kupia tie duobusy ozajstne, mozno to vide lacnejsie ako budovanie trate + kupa novych tbusov
Mozno keby sme mali plnohodnotne duobusy a nie tbusy s pomocnym dieslom ,tak mame po probleme. Tahat vedla seba 2 elektricke trakcie mi pride trochu od veci.
12ka chodi prazdnejsia poobede,ale to len kvoli "vhodne" nastavenu prekladu 4+12. Netreba nic posilnovat, len rozumnejsie to nastavit
nerobiť unáhlené kroky hlavne. Ide o to či, na sa Slávičie údolie bude budovať električka alebo trolejbus. Ak trolejbus, tak v tom prípade by sa trať dala použiť aj pre t-bus z Dlháčov (predĺženie L33), ako aj t-bus z CSU (31+39) a namiesto 30+37 v budúcnosti spraviť jednu t-bus linku Nový most - Patrónka - Vojenská nemocnica. Ale ak trolejbus tak bezpodmienenčne od Molecky až po Šafárikovo nám. BUS-pruh, aby netrčali v zápchach, aj keď radšej by som videl ako sa na Dostojevského ťahá k ASMN električka a nie trolejbus. Hmm, ťažko si vybrať. V akom čase jazdia L4 a 12 plné? Večer som šiel električkou z Karlovky (4) a neviezla ani 30 ľudí. V smere z emsta to je asi plnšie, no všímam si aj počas poobednej špičky, že neraz ide električka od Molecky využitá tak, že všetko sedí a dokopy v prvom aj druhom vozidle stojí 20-30 ľudí, a to hovorím aj o L1,5 či 12, ktoré ešte určite z toho počtu ľudí niečo vyložia v Karlovke.
Nj ale potom by potrebovala posilniť 4 a 12, lebo tie sú preplnené aj teraz. Ale skôr by mali T-trať potiahnuť pod most SNP prip. k €urovei a ASMN. Lebo tam niekedy ta 133 setri aj 10 min. na prestupe Molecova čo je už dosť.
neviem v akom zmysle to myslis , ale tam uz boli viackrat pravdive info prv nez na IMHD . Tak ale poslanim IMHD nie je uverejnovat 100% nezarucene informacie. Imhd cita aj dost dopravnych laikov alebo beznych cestujucich tak naco pisat o zmenach, ktore nie su zarucene.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA