A co by si dal na 133 ? ked nie su Tedomy volne, schopne ? asi poznam tvoju odpoved,ale vies ze to tam ist nemoze , okrem toho aj na celodennej 32ke je dnes Mitsubischi Autopalace Solaris
Zle si si vsimol. Linka 83 by ostala, ale z Ovsista a od Technopolu by isla linka 81 na Stanicu. Takze netreba ziadnu posilu 183. Spravi sa preklad od Hraniciarov s linkou 83 4 minuty.
mucha=bźź, tj muchovo nám=bzučák
Re #162033 Ruslan: čiže ak so si dobre všimol, tak skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž + v špičke nový bus euba...
to by možno radšej mohlo ostať aj teraz ako je, zrejme km najlacnejšie by vyšla pri zachovanbí súčasných trás 183 Dostihová-hraničiarov-Dvory-stanica, prípadne zrušiť 94, posilniť 93 a 183 by potom nešla na stanicu ale cez Vazku, len to by tam musel byť väčší interval, lebo by bola blbosť aby z vazky išlo niečo v int 5...
na linke 83 nepotrebujes pridavat vozy, nakolko od Nam.hraniciarov je to k Technopolu a do ovsista rovnako. Cize 15 poradi bude stacit, tak ako je dnes.
nebudem hovoriť od koho, podstatné je, že ten človek kedysi robil u DPB a pozná sa tam s ľuďmi dobre, teda vie čo sa deje. Nechápem ale čo si myslel tým "na bzučáka" u L78. Každopádne by bolo k veci ešte raz ten systém liniek v Petržalke prehodnotiť, lebo za tie roky sa toho nemálo zmenilo a využívanosť daných liniek sa vykryštalizovala do takých podôb, že niekde by to chcelo ubrať, inde pridať.
súhlasím, len aby bolo toľko vozov.
L81 = 18M bus zo 4DPA
L83 = 18M bus zo 2DPA, 4DPA (tak ako dnes), pri zachovaní dnešného intervalu, by sa zrejme museli pridať najaké 2 vozy
L88 = 18M bus z 1DPA, 4DPA
L94 = 15M bus z 1DPA (končila by na Vazovovej a odtiaľ by robila prejazd na PV a odtiaľ ako L184
L184 = 18M bus v špičke a v sedle 15M bus (solaris prejazd z L94)
Ak by som bol architekt:
- dal by som tam pekný park s menším parkoviskom (10 miest) s pozdĺžným státim, resp. pekný park s nenápadným podzemným parkoviskom.
Vzhľadom na to, že sme na Slovensku ale očakávam jednu z týchto možností (zoradené podľa pravdepodobnosti)
1. Polyfunkčná sklenená budova (minimálne 6 nadzemných podlaží)
2. Administratívna sklenená budova (tak 3 poschodia)
3. Obrovské hnusné drahé platené parkovisko.
No to je skoro ako moj navrh. Len ked sa prehodi linka 83 do ovsista, tak potom linku 84 zrusit, nakolko z ovsista ide aj 88 a celodenka cez krasovskeho nema zmysel. Radsej nechat linku 184 ako express s celodenkou, ale po trase byvalej linky 120 ako posila linky 68 a 98 od Technopolu. 68 vratit smer mesto cez Bosakovu a linku 78 ukoncit na Safku. A linku 94 dat len ako spickovu.
veď dráty od asmn po euroveu pôvodne tuším aj mali byť, nie?
Re #161991 MatejBA: ad1) včera som videl fatamorgánu urbino-aupark na 133? a ak to bolo zv, tak už sa máme tak dobre, že na 88 jazdí na poradí schoďák, ale zv je NP voz?
Re #161994 no.ev.di.: to s 93/94/95 si odkiaľ počul? u 94 by som ešte pochopil buď natiahnuť interval (lenže potom stráca preklad s 93) alebo skrátiť voz o 3 metre alebo zvýšiť interval v sedle/zrušiť sedlo
Re #162001 Petto: čo takto na 83/84 nejaká posilovka typu stanica(alternatívne ďalši blízke obratiská kolárko alebo vazovova)-dostihová dráha ako 183?
Re #162005 no.ev.di.: natiahnutie 78 po zavretí mosta naspäť na bzučáka je kolosálna blbosť a to nehovorím o zastávkovej 3-kombinácii muchovo-vavilovova-farského na možno 200 metroch... ? 78 by mala končiť buď na šafku alebo v eurovei alebo sa točiť cez landererovu a asmn, pretože z apolla tam ide 95 a okrem euba ide k muchovi z ďalších zastávok 84/99
Re #162009 TeBeCe: a čo takto k 1.4. (prípadne 31.12., neviem, aké sú podmienky mesto-banky, ale veď ide o mestské organizácie, takže banky by to toho nemalo byť nič) zrušiť na karte 10% na mhd? to nikomu nenapadlo?
najlepšie by bolo keby Figeľ šiel do riti aj s jeho KDHákmi z ministerstva dopravy. Sú to ešte väčší idioti a diletantni ako za Ficovej vlády čo tam boli. Nespočetne ľudí na železnici čakalo, že sa tam veci zlepšia a namiesto toho, zas tzv. "prokopovičove" legendárne ťahy, kedy sedlák z východu zrušil dopravu na všetkých lokálkach a krátko na to sa zistilo, že to bola blbosť. Potom sa divíme, že koľko ľudí by volilo Smer, keď KDHáci kam prídu všetko doserú a SaS sú tiež "vydarený" nástupca ANO v koaličnej štvorke ? hlavne, že KDHáci chcú mať vypravený mimoriadny vlak na blahorečenie Jána Pavla druhého a ešte neviem kam na ďalšie svätuškárske akcie a kupovanei obrazov a sôch svätých do kancelárií a na pracoviská jak u retardovaných ?
Taka teoreticka otazka: Tyka sa to, ze majitel zeleznicnej infrastruktury musi na trat "pustit" aj ineho dopravcu aj elektriciek? Inymi slovami, keby som si kupil elektricku a chcel nou jazdit po Bratislave, musel by mi to DPB povolit?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk