Ak niekto tvrdí že L133 je plná na prasknutie zabudne dodať, že väčšina ľudí nechá odísť poloprázdnu L33 (príp. 32) a natrepú sa do L133. Ak niekto ide k Malej scéne nie je dôvod aby musel 2x prestupovať. Z Dlhých Dielov sa predsa dá ísť L32 a 33 na Molecovú odtiaľ električkami č. 4 a 12 na Šafárikovo námestie, odkiaľ je to aj peším presunom na Malú scénu len na skok, príp. sa dá využiť L95, ktorá chodí veľmi často.
Čo sa týka L32 a 33 pred zavedením L133 v rannej špičke mali spoločný interval 5 minút. Takež ak by sa DPB k nemu vrátil, L133 by sa mohla zredukovať, alebo úplne zrušiť.
Čo sa týka L32 a 33 pred zavedením L133 v rannej špičke mali spoločný interval 5 minút. Takež ak by sa DPB k nemu vrátil, L133 by sa mohla zredukovať, alebo úplne zrušiť.
no.ev.di.
Nuž sólo bus sa ráta za 70 osôb (klasický 12m), MIDI bus je za 50 osôb, klbák je za 110 osôb takže Solaris keďže je medzi sólo busom a klbákom robí 90 osôb. Takže :
- 6min = 10x/hod. = 10x70=700os/h kapacita L133 dnes v špičke
- 12min = 5x/hod. = 5x90=450os/h návrh na špičkovú kapacitu L133, čiže 64,29% zo súčasnej kapacity
Stačí si pozrieť kapacity čísla a kapacity udávané v audite 9/2005, klbák 110 a sólo 70, čiže 15m bus by mal byť v strede (90). Pochybujem, že také kvantum ľudí cestuje na Malú Scénu z Dlháčov a schválne by som tiež chcel vedieť, že koľko ľudí robí napr. prestup tak, že ide električkou a prestupuje na L133 aby sa odviezol na Malú Scénu alebo do Eurovey, že či je tá L133 fakt taká lákavá alebo to iba je rozmar pre pár desiatok lenivcov z Dlháčov?!