Ano, ale zoberme si, ze len nie vsetko financovali z eurofondov a mam taky dojem ze mali moznost poziadat o dotaciu na nizkopdlazne elektricky pred bliziacim sa sampionatom, urcite by sa to dalo nejako schodne vyriesit, ale nikoho to nenapadlo s kompetentnych.
to je "zázrak" celého toho zasraného systému, že oserú nás o peniaze čo dáme do štátnej kasy a ešte aj EÚ na nás serie a tie "zaostalé" regióny zas tie peniaze nevedia využiť, resp. rozkradnú sa a na vine je... veď vieme kto... ?
Pred dvoma týždňami som na ňu volal ohľadom presmerovania liniek 28 a 29 a volal som okolo 18:00 a zodvihla mi to pani a poradila mi. I keď nie úplne celá rada bola pravdivá, ale hlavne, že tam kde som potreboval nastúpiť to vtedy stálo. ?
je ťažke niečo napísať, iba ak ÚPRIMNÚ SÚSTRASŤ... ? 21storočie a opäť krok späť... ?
Re #161135 Peon: tá "nočák mapka" už je v obehu mesiac a je to grc... ale to vieš, odchádzajúce vedenie a rôzne ich firmičky musia ešte niečo vyťažiť... ?
Premáva iba v lete, má označníky a nepremáva bezplatne. Cestoval som ním v lete. Trasu začína niekde v Senci na nám. a pokračuje okružnou jazdou po areáli okolo seneckého / slnečného jazera naspäť na nám. Premáva každých 30 min. a tuším bezlatne sa viezli iba obyvatelia Senca, ostatní cestujúci platili niečo okolo 1 €.
Minule som ten cestný vláčik 2-krát videl ísť prázdny (lokomotíva + 2 fóliou kryté vagóniky). Nepoznám prakticky tú cik-cak trasu tak sa pýtam: Minibus by to neprešiel?
Podľa mňa vzorom pre ostatné menšie mestá je Skalica. Iveco Daily premávajúci v pravidelnom intervale za priateľnú cenu (60-minútový prestupný lístok) po okružnej trase - v prípade Skalice.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TEDOM-1103