jak ten Tedom vidím, tak by som podľahol pokušeniu vysloviť, že nech to BA kúpi, ale radšej nech sa to testuje nejaký čas a potom keď to niekto kúpi a (ne)popáli sa na tom, tak by sme to mohli prípadne v tendri odklepnúť, že sa to dodá.
za Pannoniu bol Amicus, ktorý premával ako Pannonia ibaže ho sekli po Budapešť a na úseku Bukurešť - Budapešť premávalo asi niečo iné ako náhrada. A od nového GVD už ani Amicus nepremáva takže medzi Rajkou a Petržalkou iba ak by si si naskočil na nákladný vlak ? ale ono za 40-50min je človek pešo zo stanice v Rajke na zastávke Čunovo rázcestie, alebo ja osobne radšej chodím cez dedinu, takže si to strihnem ako dnes jazdí L801, tam aspoň sa mení tá cesta a nejde človek otupne takmer pol hodinu popri poli a koľajniciach. Ak nie je ľad na ceste,alebo neprší tak sa tam dá v pohode ísť kedykoľvek pešo. ?
Výťažná koľaj býva súčasťou vlakotvorných staníc bez spádoviska. Keď potrebuješ rozradiť súpravu nákladných vozňov, najprv ju vytiahneš na výťažnú koľaj a odtiaľ rozraďuješ na jednotlivé koľaje. Načo by bola výťažná koľaj metru neviem. ? Skôr by som povedal, že sa jedná o odstavnú koľaj.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Ale TEDOM vyzerá mimoriadne vydarene... Chromované mädlá sú tiež mňam.