Reply on: Z #16102:
A si si ista, ze je to len o podmienkach? Ja si mysli, ze urcite aj o nich, ale v prvom rade je to v pristupe. Co brani dielenskym pracovnikom zobrat skrutkovac a doskrutkovat vsetky uvolne skrkutky na lampach, oznacovacoch, etc..?Preco v JD (nebola si tam) nevadi porcuha na voze - hlavne, ze ma peciatku prevadzky schopny - preco, preco?
Sa stavim, ze keby si im dala super vybavenu modernu dielnu, tak jednak na tobudu kaslat a jednak ju do pol roka tak zdevastuju, ze bude nepouzitelna. Nemyslim to na vsetkych - cest vynimkam.
Z
Jedna vec su dnesne podmienky na udrzbu a vybavenie dielni. Vyjadrujem sa za busy, v elektrickovych a t-busovych som zatial nebola. Ked sa nakupia nove busy, bude sa musiet zakonite zabezpecit potrebna technika aspon na zakladnu udrzbu-pretoze kazda "nova" ci "lepsia" znacka si vyziada ine vybavenie, aby sa opravy a udrzba mohla robit "doma". A ak nie, predpokladam, ze sa bude musiet zabezpecit odborne skolenie mechanikov a ziskat nejaka licencia na opravy pre nase dielne.Druha vec su priestorove moznosti. To kapacitne priestory dielni v Petrzalke su ZALOSTNE! A tretia vec su v neposlednom rade socialne podmienky mechanikov. V takychto podmienkach chyba chlapom akakolvek motivacia naviac-a keby to nerobili takpovediac "z pasie", alebo presvedcenia, nemal by nam busy pomaly kto opravovat...