Reply on: J #16093:
v maji mala byt, ale prelozila sa na dnes mam pocit, ze o 17:00 v jedalni DPB. Sakra nemozem tam ist.
Myslim, ze vies, ze vzdy stojim za svojimi ludmi, ale po tom, co som videla v 4.DTPA v dielni, o to viac chapem, preco sa z mojich krasnych vozov (hop, sentiment
) stavaju-prepytujem-kraksne...Pristup k poruche a k jej odstraneniu bol-bozem hrozne slovo-priam barbarsky a ja nejako nemozem pochopit, PRECO-chyba mi rozumny dovod. Predsa ked to nechcem robit, idem od toho-ale (priklad) poslat po malej udrzbe voz von v takom stave, ze cestujuci vyjdu von ako prasce a melie tak, ze nevydrzi ani dve cele kola-niektore veci asi nepochopim nikdy 
.
) a Darro a Thomase ma skoro v zuboch za to rozniesli (obrazne povedane)...
.
, neboj už sa nepomýlim
, že by to bol bratranec IT?




) (1320,1009,1827), alebo ine mensie upravy (4207,4507,4510,1806,2809,ex2807)ale zasa potom to daktory vodici prehanaju a je z toho "cirkus" (1010,1014,dovedavna aj 2135, hold neviem ci este jazdi, uz som ju dlho nevidel,1910), uchvatna ja 1010, tam sa tolko hovadin hompala v kabinke, ze by som sa nevedel sustredit na jazdu.



)vtedy a dnes>
Z
Jedna vec su dnesne podmienky na udrzbu a vybavenie dielni. Vyjadrujem sa za busy, v elektrickovych a t-busovych som zatial nebola. Ked sa nakupia nove busy, bude sa musiet zakonite zabezpecit potrebna technika aspon na zakladnu udrzbu-pretoze kazda "nova" ci "lepsia" znacka si vyziada ine vybavenie, aby sa opravy a udrzba mohla robit "doma". A ak nie, predpokladam, ze sa bude musiet zabezpecit odborne skolenie mechanikov a ziskat nejaka licencia na opravy pre nase dielne.Druha vec su priestorove moznosti. To kapacitne priestory dielni v Petrzalke su ZALOSTNE! A tretia vec su v neposlednom rade socialne podmienky mechanikov. V takychto podmienkach chyba chlapom akakolvek motivacia naviac-a keby to nerobili takpovediac "z pasie", alebo presvedcenia, nemal by nam busy pomaly kto opravovat...