Reply on: N/A #160911:
Keď raz stanovíš rozsah výkonov, nikto si nič nepreznačí. Prípadne nie je problém, aby MDVRR SR vyškrtlo z objednávky takto preznačené vlaky. A bude na dopravcovi, či sa mu vlaky oplatí ponechať, alebo ich zruší.Re #160914 810zssk: To je aj zbytočne veľa druhov. Stačí zjednodušiť na S/Os, Zr, R, IC (domáce) a EC (medzinárodné). A hotovo. Však aj taký REX je vlastne len Zr (akurát s rakúskou skratkou).
Samozrejme, ak niekto dokáže vymyslieť pre Os, Zr a R nejaké komerčne vhodné pomenovanie, nie som proti. Typ a kvalitu vlaku to aj tak nezmení.
Do buducnosti by sa v tom mohol celoeuropsky spravit poriadok a osobne by som navrhoval aby EC kategoria bola len pre velmi dlhe (az by sa dalo povedat ze paneuropske :)) vlaky, napr. ten Jesenius.. dajme tomu nad 1000 km.
N/A
Načo vymýšľať duplicitné rovnaké kategórie Ex a IC,EC...
Regionálna doprava, ak má byť nejaká koncepcia, tak rozhodne na jednej trati jeden objednávateľ a nie na jednej trati dotovať z rozdielnych subjektov rovnaké vlaky, z ktorých niektoré idú o pár km ďalej do iného Vúc. Som komplet OS,Zr za VÚC, nemajú význam také prežitky ako Os vlaky BA-ZA, kde na časti tejto trate Os vlaky nemajú žiaden význam.
Ak ide vlak cez viac VÚC, pri takte by nemalo nastať nedorozumenie v polohe vlaku. Prípojovosť a ITG veľa možností nedáva, pokiaľ víťazí zdravý rozum.