Takze, nahodim uz konecne inu temu a dufam, ze sa aspon jeden clovek chyti.
Dnes som mal moznost v ruke drzat PROJEKT ORGANIZACIE MHD v BRATISLAVE na obdobie 30.marec az december 1998 (nemam ho ako dostat na net, ale pokusim sa, dufam, ze d3k0 mi pomoze
Mimo toho, ze som skoro slzu vyronil, ked som porovnal vtedy a dnes. Uz len porovnanie takeho intervalu v SPICKE,SEDLE(sakra tak by som teraz prijal, aby to bralo html tagy
)vtedy a dnes>
Vyberiem par liniek:
34>vtedy 5,14; teraz 9,14min.
83>vtedy 5,14; teraz 9,14min.
90>vtedy 10,12;teraz 15,20min. a takto by som mohol pokracovat dalej.
Alebo porovanie poctu vozov v rannej spicke>
34>vtedy 15, teraz 9
83>vtedy 20, teraz 12
Ved to je zalostne. Pokial sa nemylim (a urcite sa mylim) tak v roku 1998 a teraz na radnici sedia s mensimi obmenami ti isti ludia. Tak preco take drasticke uskrcovanie?
Ja tomu proste nechapem. Na jednej strane sa zvysuje cestovne a na strane druhej sa vsetko len uskrcuje.
A ked som raz pisal jednemu nemenovanemu ing. ohladom tej blbej 57cky, tak mi napisal, ze "starosta si dal poziadavku", fajn ja beriem, ze chcu vychadzat v ustrety, ale aj starosta DNV si uz x-krat dal poziadavku, aby 21 sa rozdelila a zhustil sa subezny interval!
A co sa stalo? Trt! Stale sa tam ludia tlacia ako sardinky.(uz sa neda povedat, ze ako dobytok, lebo aj ten ma v kaminonoch vyhradene miesto na statie). Mna to uz omrzelo, chodim 5tkou az na Vazku. Namiesto 25min. cstujem cca 45min., ale stoji mi to za to.
Strasne rad sa divam z okna saliny na zapchu na Karloveskej a vtedy si v duchu hovorim "vidite, keby ste neboli idioti, tak chodite vsetci elektrickou" a mozno by to uz potom dakoho prinutilo riadne zatlacit na papalasov na magistrate a zhustit intervali ako na autobusoch tak aj na elektrickach a trolejbusoch. (teraz budem pracovat ja na svojom projekte CO BY BOLO TREBA NA VYPRAVU ELEKTRICKOVYCH LINIEK SO ZHUSTENYMI INTERVALMI NA 6-8min., ak sa chcete dakto pripojit v zahlavy je moj mail)
Takze podme prediskutovat tieto 2 body>
1.>preco ten drasticky uskrt a ci sa to nedalo inak spravit
2.>preferencia elektrickovej dopravy
K tomu 2.bodu> na minulej schodzy sa hovorilo, ze celu Raciansku radialu prejdu odbornici so Siemensu a zhodnotia ci, kde a preco musi byt na danej krizovatke preferencia.
Takze vieme o tom daco nove?
Dnes som mal moznost v ruke drzat PROJEKT ORGANIZACIE MHD v BRATISLAVE na obdobie 30.marec az december 1998 (nemam ho ako dostat na net, ale pokusim sa, dufam, ze d3k0 mi pomoze

Mimo toho, ze som skoro slzu vyronil, ked som porovnal vtedy a dnes. Uz len porovnanie takeho intervalu v SPICKE,SEDLE(sakra tak by som teraz prijal, aby to bralo html tagy

Vyberiem par liniek:
34>vtedy 5,14; teraz 9,14min.
83>vtedy 5,14; teraz 9,14min.
90>vtedy 10,12;teraz 15,20min. a takto by som mohol pokracovat dalej.
Alebo porovanie poctu vozov v rannej spicke>
34>vtedy 15, teraz 9
83>vtedy 20, teraz 12
Ved to je zalostne. Pokial sa nemylim (a urcite sa mylim) tak v roku 1998 a teraz na radnici sedia s mensimi obmenami ti isti ludia. Tak preco take drasticke uskrcovanie?
Ja tomu proste nechapem. Na jednej strane sa zvysuje cestovne a na strane druhej sa vsetko len uskrcuje.
A ked som raz pisal jednemu nemenovanemu ing. ohladom tej blbej 57cky, tak mi napisal, ze "starosta si dal poziadavku", fajn ja beriem, ze chcu vychadzat v ustrety, ale aj starosta DNV si uz x-krat dal poziadavku, aby 21 sa rozdelila a zhustil sa subezny interval!
A co sa stalo? Trt! Stale sa tam ludia tlacia ako sardinky.(uz sa neda povedat, ze ako dobytok, lebo aj ten ma v kaminonoch vyhradene miesto na statie). Mna to uz omrzelo, chodim 5tkou az na Vazku. Namiesto 25min. cstujem cca 45min., ale stoji mi to za to.
Strasne rad sa divam z okna saliny na zapchu na Karloveskej a vtedy si v duchu hovorim "vidite, keby ste neboli idioti, tak chodite vsetci elektrickou" a mozno by to uz potom dakoho prinutilo riadne zatlacit na papalasov na magistrate a zhustit intervali ako na autobusoch tak aj na elektrickach a trolejbusoch. (teraz budem pracovat ja na svojom projekte CO BY BOLO TREBA NA VYPRAVU ELEKTRICKOVYCH LINIEK SO ZHUSTENYMI INTERVALMI NA 6-8min., ak sa chcete dakto pripojit v zahlavy je moj mail)
Takze podme prediskutovat tieto 2 body>
1.>preco ten drasticky uskrt a ci sa to nedalo inak spravit
2.>preferencia elektrickovej dopravy
K tomu 2.bodu> na minulej schodzy sa hovorilo, ze celu Raciansku radialu prejdu odbornici so Siemensu a zhodnotia ci, kde a preco musi byt na danej krizovatke preferencia.
Takze vieme o tom daco nove?
Andrej (Anndy008)
A prosim ta prestan s tymi kecami do posuvani penazi na slovensko, doplacani a podobnych kravinach. Ked si poriadne prestudujes dejiny, clevelandsku, pittsburgsku zmluvu a udalosti predtym, tak mozno prides na to, ze pripojit slovensko chceli viac cesi ako slovaci. Vacsina slovesnka bola ochotnejsia ist spolu s madarskom do statu, alebo skor samostatne.
A vsimni si rozdiel medzi clevelandskou a pittsburgskou zmulovou - je tam maly casovy posun, ale povodne mali mat slovaci vacsie prava a autonomiu, ako cesi, ale zrazu sa to v pittsburksej zmluve "zahadne" zmenilo.
Je pravda, ze sme boli zaostalejsi, ale to neznamena, ze ste boli, ci ste lepsi. Akurat ste to vyuzili pre svoj prospech na skrytu "kolonizaciu" slovenska. Nakoniec to nebolo take zle, ako to vyznieva napisane, ale svoj podiel na tom, ze vy ste sem tlacili "svoje" prachy mate aj vy. Tak skus rozmyslat!
A neboj sa - aj u nas vela ludi rozlisuje medzi dobrymi a zlymi ludmi. A ked sa uz ty sam (pravdepodobne) povazujes za takeho nepovyseneho a skromneho cloveka, tak zmen formu a styl pisania tvojich prispevkov, lebo z nich to vobec nie je vidiet. Mozno si v skutocnosti iny, tak ako KLF je iny, ako podla prispevkov vyzera, ale ak by som mal sudit len podla tvojich prispevkov, tak si myslim, ze si dost velky cesky sovinista. Doteraz som to prehliadal, bo ma taketo debaty moc nebavia a nepoznam ta osobne, ale som sa nejako nechal vyprovokovat (sorry vsetkym).