OHĽADNE ŽELEZNIČNEJ TRATE "ZOHOR - ZÁHORSKÁ VES"
1; Ako vidím na http://www.vlaky.net/upload/trate/trate/prilohy/000521-GVD-1998-1999.pdf , kedysi tam vlaky premávali aj cez víkendy.
Z ktorej autobusovej zastávky je to najbližšie do chatovej osady Lábske jazero (pri rovnomennej železničnej zastávke)?
2; Prečo na zast. "Lábske jazero" stojí iba menšia časť tadiaľ prechádzajúcich vlakov? Veď keď pre tie 2 - 3 spoje je na znamenie, nemohol by tam na požiadanie každý spoj zastaviť?
3; Prečo ani jeden vlakový spoj v súčasnosti neobsluhuje zastávku "Vysoká pri Morave,zast."? Na znamenie by nemohla byť? http://www.vlaky.net/servis/objekt.asp?id=824
1; Ako vidím na http://www.vlaky.net/upload/trate/trate/prilohy/000521-GVD-1998-1999.pdf , kedysi tam vlaky premávali aj cez víkendy.
Z ktorej autobusovej zastávky je to najbližšie do chatovej osady Lábske jazero (pri rovnomennej železničnej zastávke)?
2; Prečo na zast. "Lábske jazero" stojí iba menšia časť tadiaľ prechádzajúcich vlakov? Veď keď pre tie 2 - 3 spoje je na znamenie, nemohol by tam na požiadanie každý spoj zastaviť?
3; Prečo ani jeden vlakový spoj v súčasnosti neobsluhuje zastávku "Vysoká pri Morave,zast."? Na znamenie by nemohla byť? http://www.vlaky.net/servis/objekt.asp?id=824
MiroBA
S tými Budapeštianskými IK435 dosť zaujímavý fakt.
Ak rovnaké a mladšie typy sú tam v nepomerne lepšom stave, svedčí to len o jednom - že DPB má údržbu ozaj mizernú a zrejme najhoršiu na široko-ďaleko.
No musíme si povedať , že karosy sa generálkovali preto lebo im vtedy ako starším vozidlám "priháralo" viac a IK435 boli ešte vtedy v akom-takom stave.
Byť na mne ja by som sa pustil do generálok tých 435iek - s výmenou rámu ak už nie sú peniaze na nové autobusy.
Alebo ma napáda ešte jedna možnosť pokúpiť nejaké nízkopodlažné ojazdeniny z Nemecka a tie zgenerálkovať. niečo ako teraz "1501 - 1511".
Mimochodom Budapešť má IK435 len 171ks? Ja osobne som si myslel že ich má aspoň 300-500 kedže je to 5x vačšie mesto ako BA.