Ehm... no ono to je tusim jedna z mala debat ktora sa tu za poslednych par dni viedla ale ok. Koncim idem debatovat ku nam. Len som chcel vediet ci si uz niektori ludia uvedomili, ze robit si vlastny nazor je vzdy najlepsie. Ale tu u Vas to asi nikto este stale nepochopil. Co uz. Aj tak prajem este vela uspechov. Uprimne.
Kami
V BB je podobna politika, keby sa vyrabali B942, ci B962 ...
Karosa B931 (027AG vid bb.imhd.sk) je jedina a je z prvej dodavky 900-viek v lete 1997. Jazdi na linke 55 alebo 52 kde je na celej trase len jeden kopec (na Badin) aj to tam nejde vzdy. Ked som sa tym raz viezol, bola radost pocuvat ako si motor Liaz pokojne pradie.
Iny pripad su B941 s motorom LIAZ. Vsetky idu do Sasovej a preplnene sa musia stverat do kopca na 1, maximalne 2 stupni. Tam je spotreba vyssia ako pri Ikarusoch. Renaulty sa Ikarusom vyrovnaju, Iveco este neviem.
V BB je "naftova liga", tankuje sa kazdy den doplna a spotreba je mesacne vyhodnocovana. Ale neviem o postihoch za nadspotrebu.