Reply on: Technopol #159473:
Ja som cheľ mať trasu cez Záporožskú a Kremnickú kvôli ľudom idúcim z Auparku na tieto zastávky, teraz musia chodiť pešo na Einstainovu a tam na L80 a L88, takto im toto odpadlo, ale nenapadol mi dôvod prestupu na Dvoroch, tým by si pomohol viacerým ľudom, takže uznávam, že tvoja trasa je lepšia. ? Nezabúdaj ale, že na Rontegenovej nestojí L99 a nejaký dôvod to zrejme má, hlavne smerom k ZŠT Petržalka to asi nie je technicky možné, lebo hneď za zastávkou musí odbočiť doprava, rovnako by tam teda ani nemohla stáť tvoja L82.
Ruslan
L82 Zrušiť.
L99 (mierne upravená trasa): Ovsište - Ovsištské nám. - Bulíkova - Šustekova - Mlynarovičova (bez zmeny) - Farského (ako dnešná L82) - Sad J. Kráľa (riešené zachádzaním určených spojov v smere na Vyšehradskú, v opačnom smere bez zachádzky) - ďalej po Einsteinovej na Dvory - ŽST Petržalka - ďalej bez zmeny po svojej trase po Lúky II., odtiaľ by zastavovala na zastávkach: ZŠ Budatínska - Lúky V. - Vyšehradská (tu by mala konečnú)
L93 (mierne upravená trasa): Vyšehradská - Lúčanka - Znievska - Budatínska (ďalej po svojej trase) na Hl. st.
L95 (mierne zmenená trasa) Šafárikovo nám. - Lúčanka (bez zmeny) a odtiaľ by pokračovala cez: Ľubovnianska - Nemocnica Antolská - Antolská (tak ako kedysi)
L180 ponechať v súčastnom stave, prípadne by miesto Holíčskej mala konečnú pri OC Danubia (Carrefour), v tom prípade by zo Smolenickej pokračovala cez Lúky II. na C Danubia. (ale to by si ju asi musel Carrefour zaplatiť)
- takto by sa aspoň čiastočne zrušil súbeh L99 a L84 a L99 by nahradila aj L82. K Sadu J. Kráľa by mohol slúžiť prestup na Farského (L84, L95) a na Šustekovej (L68, L78, L84)