Výhoda je že sa ušetrí jeden voz + vodič a premávka liniek môže začať až po rannej špičke tak ako je to teraz na 180. Vozidlá by mohli byť prejazdy z ranných 80
časy udava google pre auta , nie ja ratam s tým že by to busu trvalo o 3-4 min dlhšie.
A to že som nedaval 82 cez Kremnicku je kvôli prestupom.
k cintorínu z petržalky 88 (Rontgenova) 80, 99 (ŽST)
z mesta buď priamo pod (Novým mostom), alebo (Dvory), resp 80 (ŽST), 88 (Rontgenova)
k nábrežiu z petržalky (Dvory - tu stoja linky z každej časti Petr.), z oblasti kremnickej to majú pešou dochádzkou alebo môžu využiť Rontgenovu resp Einsteinovu
z mesta primo spod nového mosta resp. 80/88 (Einsteinová) a prestup na 82 idúcu z Petržalky
Ďaľší, čo chce rušiť L82, ale vo svojom návrhu má nakoniec rovnakú alebo väčšiu výpravu. Tá trasa L99 je tak zbytočná zachádzka, že až. Tá linka by mala premávať k nemocnici Antolskú skôr ako L95. Je to spolu z L93 nosná linka a mali by mať priamu trasu, na kľukatenie je tu L99, aj keď všetko z mierou. ? Naviac, nepochopil som, čo by chodilo spodom ako teraz L93?
Toto je nápad hodný realizovania. ☺ Len by som zmenil trocha trasu, namiesto cez zástavky Rontgenova, Dvory a Einsteinova by som dal cez zástavky Záporožská a Kremnická. Pri tom čase 15 minút pod Nový most a 16 späť si podľa mňa ale moc optimistycký ? Nič to však nemení na fakte, že dve vozy by to pri 30 minútovom intervale vyjazdili, pri mojej aj tvojej trase.
Zbavil by si sa síce L82, ale v konečnom dôsledku by si potreboval viac vozov do výpravy, a ten interval by tam bol dosť zbytočný, zo zástavok Hálová a Jungmanova je dobré spojenie k Auparku a zo zástavky Farského cez pracovný týždeň tiež. Odtiaľ naviac chodí veľa ľudí do Auparku aj pešo.
Tým pádom spravíš L93 a 95 kľukatými. Ale navrhované boli ako priame linky, ktoré sa rýchlo majú dostať do centra... Jedinou kľukatou linkou má byť 99... Preto zmeny 93 a 95 je somarina...
Podľa mňa výborný nápad. ? Avšak nerealizovetelný pre dva dôvody a to: Aupark si pokial viem stále zachádzku L50 platí, aj keď by k Auparku v podstate stále premávala, možno by až tak nevadilo, že by nestála rovno pred hlavným vchodom. Avšak drúhy dôvod je jasný, L50 určite nie je linka, ktorá by mala mať priebežnú konečnú, bol by to strašný chaos.
L95 plní funkciu "dočasnej náhrady" za električku. Aký zmysel má odkláňať ju na Antolskú, ak už teraz vieme, že je otázkou času, kedy sa bude musieť odtiaľ zase zobrať?
L82 Zrušiť.
L99 (mierne upravená trasa): Ovsište - Ovsištské nám. - Bulíkova - Šustekova - Mlynarovičova (bez zmeny) - Farského (ako dnešná L82) - Sad J. Kráľa (riešené zachádzaním určených spojov v smere na Vyšehradskú, v opačnom smere bez zachádzky) - ďalej po Einsteinovej na Dvory - ŽST Petržalka - ďalej bez zmeny po svojej trase po Lúky II., odtiaľ by zastavovala na zastávkach: ZŠ Budatínska - Lúky V. - Vyšehradská (tu by mala konečnú)
L93 (mierne upravená trasa): Vyšehradská - Lúčanka - Znievska - Budatínska (ďalej po svojej trase) na Hl. st.
L95 (mierne zmenená trasa) Šafárikovo nám. - Lúčanka (bez zmeny) a odtiaľ by pokračovala cez: Ľubovnianska - Nemocnica Antolská - Antolská (tak ako kedysi)
L180 ponechať v súčastnom stave, prípadne by miesto Holíčskej mala konečnú pri OC Danubia (Carrefour), v tom prípade by zo Smolenickej pokračovala cez Lúky II. na C Danubia. (ale to by si ju asi musel Carrefour zaplatiť)
- takto by sa aspoň čiastočne zrušil súbeh L99 a L84 a L99 by nahradila aj L82. K Sadu J. Kráľa by mohol slúžiť prestup na Farského (L84, L95) a na Šustekovej (L68, L78, L84)
Priznám sa, že na tie zápchy som pri tom pláne akosi nemyslel, ale máš pravdu, v takom prípade by to naozaj chodilo všelijak. A koľko je vlastne v špičke oficiálne prestávka pri Auparku?
Si sa zblaznil ??? z 50ky urobit ofiacialne okruznu linku. Okrem toho Aupark si platil tusim zastavku AUPARK rovno pred budovou ( iste obdobie aj zachadzku zo Safka k Auparku ) neviem ako je to teraz. Je dobre, ze linka 50 ma este stale dve konecne , keby bola len 1 , to by si uz chodili kadejak vozidla - v sucasnosti v poobednej spicke prakticky interval 6 minut neexistuje , normalka ze chodia za sebou 2 vozidla a potom dlho dlho nic
Na Viedenskej vraj MHD nechcú, ale dalo by sa to vyriešiť aj ináč: Cintorín - Matador - stanica - Hálová a ďalej ako dnešná 82. Netreba, aby to chodilo až pod most, veď z centra na Hálovú ide 83 a 88, v po-pi aj 84, alebo sa dá prestúpiť pri stanici z linky 80.
Aj nad tým som uvažoval, len neviem či by nebolo zbytočné, aby po trase dnešnej 82-ky jazdil autobus každých 6 minút v špičke, aj keď by bola zmenená konečná z arény na Aupark, čo by určite viedlo k naplnenosti spoju aj na tomto úseku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TomJ