A co maju miesto kuchynskych dosiek ?
A to ze sa ti lepsie sedi v SOROch sa cudujem , skor su priestrannejsie na sedenie Tedomy ako SORy NB18 ( ak neratam sedenie na 2. naprave v TEDOMe )
Inak dnes som siel 2x tymi novymi SORkami (s aj bez klimy) a musim povedat, ze okrem "kuchynskych dosiek", chybajucich reproduktorov pre hlasenie zastavok a tych problemov s ramom je to dobry autobus a nie je to autobus "duncovych nocnych mor" ? Aj sedenie je tam lepsie ako v napr. Tedomoch, kde mam problemy ako si poskladat nohy ?
Ja som hovoril o tom ze by si neobjednal vykony napr. BA-DS, ale namiesto toho nejake ine Samozrejme by musel byt objednany minimalne taky rozsah km ako je v zmluve.
Ale ludi do vlakov nedostanes tak ze zrusis busy. Tym ich dostanes tak do aut. Ak bude RegioJet kvalitny, tie vlaky sa naplnia aj ked budu jazdit busy.
Ked si ich kraj neobjedna tak automaticky idu von z CP? To sa mi nezda, podla mna keby ich chceli dalej jazdit komercne (co by podla mna nechceli, kedze by to bolo stratove) tak mozu..
aby sa ten interval počas RŠ 30min rentoval, tak by bolo treba zoškrtať viac toho medzi BA-DS. Napr. zaviesť kyvadlo Šamorín - Kvetoslavov,žst ,keďže pochybujem, že trať do Šamorína je funkčná, ak ešte vôbec z nej nejaký meter koľajníc ostal.
Však to, že čo znamená že nie je vo verejnom záujme a ako by to dopadlo v praxi. Treba počkať, ako dopadne štúdia čo si MDVRR nechalo u VÚD spraviť ohľadom súbehov (tento týždeň sa to spomínalo v médiách).
Re #159419 810zssk: Ale kde, nič mu dokopy neredukuje. Keďže PDO sa zaoberalo len výkonmi na území kraja a SL jazdí aj mimo neho. (A v prípade Jančurovho vlaku vidím ako veľmi prínosné, predĺžiť spoje končiace v Šamoríne ku stanici v Kvetoslavove).
Re #159420 810zssk: Keby si ich kraj neobjednal, tak nebudú v CP a tým pádom jazdiť nemôže. Teda môže, ale za čierne jazdy môžu lietať pokuty jedna len tak jedna radosť. A licencie vracať nemusí, tie sú jeho až do konca. Nikde totiž nie je napísané, že o rok dva by sa mu nemohli zasa zísť, prípadne využiť ich vlastníctvo v správnom konaní pri udeľovaní inej licencie na linku s obdobnou trasou.
Cenový výmer môže určovať iba maximálnu cenu cestovného. Neexistuje nijaké ustanovenie, podľa ktorého by VÚC mohol nariadiť, aby právnická osoba (SL) časť svojich príjmov odovzdávala inej právnickej osobe (BID a.s.).
Kraj má možnosť zabezpečiť BID iba dvoma spôsobmi:
a) dohodou so SL
b) začlenenie do BID dať do podmienok súťaže na uzavretie zmluvy vo verejnom záujme.
V prípade b) budeme mať BID v roku 2018, v prípade a) je to možné skôr.
Lenze tarifna cast sa da riesit vydanim noveho cenoveho vymeru a Slovak Lines sa moze aj na hlavu postavit, skratka to bude musiet dodrzat. Dopravna cast je problem preto, ze Slovak Linesu redukuje vykony.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk