To si viem predstavit jak by sa tie pivne sudy gulali trebars michalskou ul. To by ich pustali dolu michalskou branou, lebo urcite by z hladiska logistiky bolo neoptimalne vytlacat ich tam az niekde od hviezdoslavovho :-p
No podpisali to myslim Bajanovci.. ani sa SL nedivim, ze im na tom tak zalezalo - teraz niekedy totiz zacina platit, ze vsetky nove zmluvy na vykony vo verejnom zaujme musia byt cez tender a myslim si, ze je dobra sanca, ze by to ziskal niekto iny ako SL (v tomto smere som celkom zvedavy ako to bude vyzerat ked sa tie tendre zacnu robit).
Otazka znie ako je ta zmluva postavena. Ak je len o tom, ze SL bude jediny PAL dopravca, nie je to zasadny problem. Ak sa neda znizit pocet vozokm tak uz je to horsie. Ale urcite tam nie su presne stanovene trasy a malo by sa to dat presuvat - napr. namiesto linky BA-Dunajska by robili nejake pripojne linky, nejaku MHD v tych dedinach, atd.
? to kedy a ktorý debil podpísal? Takéto kontrakty robiť je sebevražda. V tej zmluve je aj písané, že si BSK objedná dohovorený počet kilometrov, či je iba písané, že dovtedy bude musieť dať SL vždy licenciu aspoň na nejaké linky s nešpecifikovaným počtom kilometrov?
Jasne ze si chrania svoje zaujmy, je to normalne. Problem je kraj, ktory sa s nimi nema "dohadovat", ale proste si dupnut. On je objednavatel a on ma rozhodovat.
To je ako keby si prisiel do Tesca a povedal, ze kupis co oni budu chciet.
tak tak, len viem ako to chodí na Slovensku, že tu sa málokto ochotne vzdá svojho kusu koláča za účelom celkovej funkčnosti systému regionálnej dopravy. Bohužiaľ z doterajšieho diania mám obavy aby tu neboli iba polovičné riešenia, ale aby to fungovalo.
tak bud zupa ide robit IDS o co zjavne ma konecne evidentny zaujem alebo robit linky ako sa komu zachce.
Len nebud zakomplexovanym Slovakom, (ktory to kryje hejslovactvom) a neocakavaj apriori to zle.
Vsetko je o rokovaniech medzi Ministerstvom dopravy a vedenim zup. Ak sa pochopia a dohodnu, tak od nove GVD v 2012 alebo 2013 mozu byt subehy s vlakmi zrusene a naopak busy budu robit doplnky k vlakom.
Takisto ak sa bratislavska zupa rozhdone s magistratom spustit IDS moze sa Slovak lines aj posrat. Su tu aj iny dopravcovia, ktori jej miesto radi preberu.
to sotva, chcel som tým ale povedať, že veľa v tomto hrajú aj vzťahy dopravca - ľudia v samospráve, čiže neraz prejde schválenie CP, ktorý nezavádza systém do doprav v rámci oblasti a tiež nesedí cestujúcim.
len nehovor, že SADky si ešte nevydupali to aby im župa dotovala nezmyselné linky, resp. linky, ktoré by kopírovali trasy vlakov? Jak to je vlastne s podobou cestovného poriadku? Ten schvaľuje župa či ten je v réžií dopravcu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.