minimálne jedno veľké šťastie je, že sa na tieto MS neprebojovali Maďari! To by som veru nechcel zažiť keby sa stretli naši a ich nejakí "ultras" dakde v meste a potom samozrejme by sa toho chopili politici ? čo sa týka Rusov, tak mám ozaj obavy a podčiarklo to aj to, že koľko ich brali na pohotovosť zo svahov v Tatrách čo chodili nadrbaní lyžovať ?
takže podľa teba, ten kto ten článok písal o problémoch SORiek to prevrátil? Čo teda nezasiahneš nezačneš dávať adminovi rozumy čo má "pastovať" na tento web aby to neboli bludy?
Pri pohľade na tých besniacich fanúšikov je mi už teraz ľúto našich CapaCity ?
Mali by tam potom na tú mimoriadnú linku šupnúť SOR "Shity"NB18 nech ich rozd**ú ešte viac ☺ Aspoň o dôvod naviac na ich vrátenie do Libchav ? ? ?
Ale nie teraz vážne prezentovanie,neprezentovanie mesta toto jak sa hovorí "nem dopadne dobre"Dôjdu horkokrvní naj***ní Rusi a bude po Meďakoch ? Chce to reinkarnáciu Bambusov,200ových Ikarusov aspoň by sa vybujáčili na vrakoch nie na nových vozoch.
ale tým nechceš povedať, že by sa s toľkou infraštruktúrou zmestil do Európy, že nie ?
Re #159282 eripmav: aha, a následky obchodného úlmu by niesol kto, všetci občania, však ? Mechanizmom..
Re #159305 eripmav: lebo sa všetci nevieme dočkať až bude na každej ceste mýtne zariadenie aby všetkým napočítalo. V mestách imho bohate stačí vhodne a dobre spoplatniť parkovanie.
Asi nie Treba v predajniach pozerat ci tam maju tu citacku (urcite to beru napr. v Panta Rhei, lekarni v Poluse, tusim niektorych DPB a este na niekolkych miestach som to videl)... inak podobnu technologiu ako PayPass ma aj VISA, tie citacky su kompatibilne aj s tym (kde beru PayPass beru aj Visu).
Vieš, ono to nie je také jednoduché, ak väčšine tie mestá so stometrovými pásmi na parkovanie vyhovujú a cítia sa v nich dobre.
Súhlasím s tým, že dotácie sú zvrhlosť, ale niekedy je efektívnejšie poskytnúť nejakú službu zadarmo a "dotovať" ju z daní. Aj chodníky a parky sú platené z daní. Vždy bude existovať prerozdeľovanie a vždy bude otázkou dohody (väčšiny), ako a koľko sa bude prerozdeľovať.
My sme momentálne v štádiu, keď viac ako kedykoľvek predtým prestávajú cesty stačiť. Väčšina si myslí, že riešením sú ďalšie cesty. Časom možno prídeme na to, že v určitých prípadoch dokážeme za menšie peniaze podporou verejnej (alebo cyklistickej, pešej) dopravy vyriešiť problémy lepšie. Platí to vo väčších mestách, nemusí to platiť na vidieku. Príklady existujú.
K tej farbe, aktuálny čas v pravom rohu na displeji EMtest je v vo farebne podsvietenom rámčeku ako popísal SORBN12. Samozrejme je to informácia len pre vodiča, ale z pár predných sedadiel je vidieť na displej a tak kto chce ten si to môže pozrieť.
Určite u SL to funguje 3-4 mesiace, no a pri každom vjazde a pobyte v AS Mlynské Nivy prebieha komunikácia medzi EMtest a zabezpečenou W-iFi sieťou slovaklines. Je teda možné zaznamenávať v informačnom systéme prevádzkové údaje po každej jazde vozidla. Predpokladám že satak aj deje. ?
ja nie som ekoterorista zdaleka ? ? skorej som za TRH a SLOBODU, proti komunizmu a statnym dotaciam... a ziadna oblast nie je tak zasmradena statom ako doprava... je to uplna katastrofa... ukazka uplnej komunistickej zvrhlosti v doprave je paradoxne USA - kde su spominane spotrebne dane na paliva nizke, a myto a ine poplatky nie su (az na par vynimiek)... ano je pravda, ze spotrebna dan na paliva ten bezbrehy komunizmus v cestnej doprave ciastocne, ale len ciastocne kompenzuje... v USA nie, a tak dopadli - auto, jeden z najneefektivnejsich dopravnych prostriedkov dominuje a prisposobuje sa tomu dokonca aj urbanizmus miest, ktoreho zaklad su niekolko stometrove pasy na parkovanie:)))
myto sa len zacina konecne zavadzat... a vonkoncom nie je trhove, ale zavedenim myta sa zacinaju tie naklady dosahovat, ciastocne... zial z neznamych dovodov prave na tie najpotrebnejsie cesty - v mestach, myto nie je... kuriozne... ale lepsie zacat zle ako vobec...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.