Reply on: S499.1023 #159288:
niekomu to mozno robi problem pochopit, ale opakujem, je dolezite KOLKO KTO CESTU VYUZIVA, nie ci, to nie je 1/0 ano/nie boolean velicina!!!! to je velicina ktora ma kvantitu, ze kolko kto vyuziva cestu! a samozrejme ze cestu pouzivam, dokonca mam aj auto, ale nie som slepy! keby som cestu zadarmo nepouzival, tak OKRADAM SAM SEBA!!! to je princip komunizmu, toho ze ked je nieco ""zadarmo"" (= dotovane statom v plnej alebo aj ciastocnej miere), tak je chyba to nevyuzivat! cim viac cestu vyuzijem, tym viac ukrojim z dani pre seba... a tym su napriklad moje sluzby (ak by som bol dopravca) lacnejsie a konkurencieschopnejsie... samozrejme ze takmer vsetko sa vozi kamionmi po cestach a nie vlakmi po zeleznici a len "posledna mila" po ceste, ked cesty su dotovane daleko viac ako zeleznica...
dotovanie ciest vedie k ich nadmiernej pouzivaniu! to je zaklad, takze argument ze ich "kazdy pouziva" nie je OBHAJOBA a DOVOD DOTOVANIE CIEST ale DOSLEDOK DOTOVANIA CIEST!!! to je dost smutne nerozlisovat pricinu a dosledok... to je ako analogia s pecivom, predstav si ze z nejakeho neznemaho dovodu sa stat rozhodne dotovat rohliky a chlieb nie... rohlik bude stat 1 cent a chlieb ako doteraz... no hadaj ako to dopadne... takmer kazdy bude jest len rohliky, a ty teraz pouzijes argument, ze aha, predsa kazdy je takmer len rohliky, tak predsa je spravne ich dotovat:))))
no.ev.di.
Aké slová mám vážiť? Myslíš obvinenia z klientelizmu a korupcie v DPB v prospech J&T, či čo konkrétne máš na mysli?
A ešte som sa ťa chcel opýtať na margo toho čo si povedal o tom, že aj MAN, Mercedes či Solaris používa tie isté kĺby ako SOR. No ako je potom možné, že MAN, Mercedes a Solaris s nimi problém nemá?