dnes som v skole prezentoval seminarku na temu "komunikacia dpb" a dostal som strasny sprdung za to, ze co ma co monopolny dopravca vrazat prachy do reklamy. je to uplne teoreticka otazka, ale v podstate by ma zaujimalo, co si myslite vy ostatni. mali by dopravne podniky investovat aj do marketingu?
Re #15880 Andy: to FAKT niekto povedal??? chachaaaaa!
Re #15880 Andy: to FAKT niekto povedal??? chachaaaaa!

Vladimír
(Ale to sa samozrejme najprv musia mať s čím pochváliť. Ťažko by asi na úrodnú pôdu padol slogan: "Nechajte auto doma! DPB - rýchla, pohodlná a bezpečná doprava...
OSLAVY DNÍ MESTA KOŠICE
Síce predpokladám, že už časť z váas sedí vo vlaku do Košíc, aby sa zúčastnila dnešnej výstavy historických vozidiel, kde po prvý raz verejnosti predstaví aj vozeň T1, ale aj tak to sem píšem. Ak to náhodou niekto predsa len nepostrehol, verím, že sa všetci stretneme v sobotu 3.5., kedy budú dvojnápravová Cassovia #104 a vozne T1 a T2 zadarmo jazdiť s cestujúcimi na L2.