Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #158478:
inak by ma zaujímalo, že kde sa budú točiť busy, ktoré budú robiť posilovú dopravu k Zimáku? Ja by som navrhoval aby posilové linky idúce z Východných častí mesta na Trnavskom mýte odbočili na Vajnorskú a potom pokračovali cez Odbojárov, kde by vyložili ľudí cestujúcich k Zimáku. Z východných častí mesta by to bolo riešené tak, žeby autobusy vyložili ľudí pri Zimáku ako stoja 205 a 212. Ibaže by ma zaujímalo, že kde zoberieme medzi 15 a 16h poobede navyše vozidlá keď je špička a všetko schopné ide do premávky. Veru, byť v koži DPB tak uvažujem aj o tom ako spojazdniť ešte niektoré TAM-BUSy a Petržalské vyradené Karosy.

Inak nechápem, že čo to bolo za "GO" na TAM-BUSoch, keď sa menili iba plechy tu na imdh.sk je pod nákresom TAM-BUSu v LBC napísané, že po GO ?
Reply on: Mike #158480:
Vo VW to máme tak, že robíme máme tzv. tri cykly a to :
1) začínaš v pondelok kedy máš 2x rannú,2x poobednú, 2xnočnú a potom v nedeľu ráno ideš domov a máš pondelok a utorok voľný.
2) začínaš v stredu a máš 2x rannú, 3x poobednú a 2x nočnú a v stredu ráno ideš domov a máš voľný ešte štvrtok
3) začínaš v piatok, robíš 3x rannú, 2x poobednú, 2x nočnú, v piatok ideš ráno domov a máš voľnú ešte aj sobotu a nedeľu

Ja najviac neznášam druhý cyklus lebo okrem toho, že tam je človek vtedy keď tam sú aj šéfovia (7-17h) tak ešte len 1,5 dňa voľna, robia sa tri poobedné na ktoré sa mi najblbšie cestuje a kedy zabiješ akurát ten najlepší čas dňa tam a ešte ho máš rozbitý na doobedie a potom môžeš ešte dakam ísť do mesta o 23 ak je dačo v pláne, ale to už poväčšinou nič... posledný cyklus je najlepší lebo ráno si v robote so šéfmi iba v piatok (aj to tam niektorí niesú), pondelok a utorok obedná sa dá prežiť a potom dve nočné sú pohoda, lebo to tam nikto neni skoro ? kolega napr. po nočnej vraj ani nespí, vraj aby neprespal ten deň, ibaže ja som to spravil 2-3x tak v piatok a v sobotu večer som zaspal jak batoľa ani som nevedel ako... ?
Reply on: Peon #158478:
Lebo jednak by tým nikto necestoval a dvak by to nemal kto zaplatiť. Už len aby to všetci pochopili a niekto ten šialený nápad nevytiahol znova.
Reply on: Mike #158480:
Neveim ako je to dnes ale kedysi po nočáku obvykle ešte nasledovala ranná špička. Okrem toho, keď skončím o piatej nočák, o šiestej môžem ísť po najzákladnejších úkonoch do posteje, vyspatý som v najlepšom prípade na poludnie a to už teda fakt ako deň voľna neberiem. Najmä keď ďalší turnus budú ranné...
Reply on: S499.1023 #158479:
No jj ale defakto ja keď skončím nočák nech by aj o 5.00 vyspím sa do 10:00 a mám celý voľný deň pred sebou a potom ešte jeden..
Reply on: Mike #158477:
To sa len tak v BEÚS-e hovorí, že dva dni voľno. V skutočnosti má len jeden deň, keďže ten deň, keď ráno skončil, sa nepočíta.
Reply on: Valec #158465:
Tak nakoniec nebudú premávať mimoriadne vlaky na trase "ŽST Petržalka - ŽST Nové Mesto"? Prečo sa to zmenilo? Na niektorej z tých jesenných diskusii pri príležitosti Týždňa mobility to pôvodne odznelo.
Reply on: no.ev.di. #158476:
no ved tie poobedne to mozu byt nocne.. preto som to dal do uvozdzoviek..pokial je ukoncenie po 22 hod to uz je v inetrnom dpb oznaceni ako nocna...
pokiaľ myslíš nocáky - teda nočné, príp. služobné spoje teda tie celonočné čo sú cca od 19, 20 hod do 3:25 alebo do 5. hod.. niektoré sú "súkromné" že sú tam pridelení vodiči aj s vozidlom a niektoré sú v zadelení a teda vyjdu vodičom raz za 8, 16, 32.. dní poľa "veľkosti" zadelenia..
ale pokiaľ robí nočný spoj vodič v zadelení má vždy potom dva dni voľno..
Reply on: Mike #158473:
a nočné smeny majú ako šoféri podelené teda? tie robia tiež iba vybraní či všetci alebo tí čo robia turnus?
Reply on: agi2310 #158474:
treba sa informovat na cislach 02 5950 5950, 5950 5555.
16.12.2010 mi ( pravdepodobne) v električke č. 9 z Ružinova na Trnavské mýto vypadli kľúče. Je na nich zelený gumený prívesok zázrak prírody a červený mini nožík. Nemá MHD niekde straty a nálezy?
Reply on: no.ev.di. #158472:
Tak ako všetci v dpb.. buď majú turnus 4 dni robia a dva dni voľno - teda presnejšie 4 dni ráno 2 voľno 4 dni "poobede" dva dni voľno.. alebo sú takí čo robia iba pondelok až piatok a víkendy voľno (týždeň ráno a týždeň poobede ale môže sa to meniť aj počas týždňa) a potom sú takí čo robia iba tzv. "delené smeny" - teda špičky, ale u električiek je takých minimum, iba čo sú ranné 9iny tak poobede tiež majú tí vodiči nejakú službu, alebo 7+17..
ale opakujem, v princípe sú takéto turnusy v celom DPB A/E/T
Reply on: Mike #158469:
zaujímalo by ma ozaj, že ako vodiči električiek robia smeny... teda v akom cykle sa im opakujú, ako často robia víkend službu a pod.
Reply on: Mike #158469:
No tak to je úplne ideálny princíp, tak sa mi to páči. Len sa tí štyria musia nájsť.
Reply on: Mike #158469:
oprava: Dve osádky majú pridelený aj duplák aj K2S
Reply on: S499.1023 #158468:
presne 🙂 akurát že teraz je v PEK špecialita 4 vodiči 2 vozidlá a je jedno veľké zadelenie pre 4+2 a jedno veľké pre iba po-pi (5+2) a vždy dve a dve osádky majú pridelený aj duplák aj 2xT a jeden turnus sú na dupláku a druhý na K2, ale ináč pricníp je ten istý..
Reply on: Mike #158466:
Neviem, koľko služobných zadelení má PEK ale vo všeobecnosti platí, že vozidlá sú pridelené vodičom. Takže ak niekto s pridelenou súpravou T6 má devinu, tak je na devine 2xT6. A ak má niekto s pridelenou 2xT3 päťku, tak je na päťke 2xT3.
Akurát keď bude mať kachnolinku, tak dostane kachnu a jeho súprava ostane doma alebo na nej bude jazdiť niekto iný, podľa aktuálneho stavu disponibilnosti vozidiel.
Reply on: Mike #158466:
Ďakujem za upresnenie, tak nejako som to aj myslel, ale nechcelo sa mi zachádzať do úplných podrobností
Reply on: dopravak123 #158463:
Nie je to celkom tak.
Na linku 9 sa cez pracovný deň vypravuje 16 súprav z toho 6 je z vozovne Krasňany, po 9tej hod až do večera je to 9 súprav z toho 3 z Krasňan.
Vozovňa Krasány disponuje 29 súpravami T6, 9 súpravami T3 a jedna súprava T3S. Všetky súpravy sú podľa organizačných potrieb vypravované na linky 5,9,11 a čiastočne 17. Teda nie je žiadne pravidlo kam dávať T3, alebo T6.. boli dni že na 5ke bolo už aj 6 súprav T3 a na 9ne z tých troch "celodenných" z Krasňan boli všetky T6.
Reply on: Mike #158435:
Ešte keby sme vedeli, ktoré osoby to sú. Lebo zatiaľ sme videli len jeden paškvil z dielne magistrátu. ?

Re #158438 Petto: Tak to si úplne mimo.

Re #158449 Marek1978: O žiadnom posilovom vlaku sa ti už ani snívať nemusí.

Re #158450 Ivan3: Už v dialke vidím prichádzať davy hokejových fanúšikov na vozíčkoch. Pri tak bezberiérovom meste im budú v ceste za hokejom prekážať už len vysokopodlažné električky.

Re #158463 dopravak123: Tak, tak. Každý deň vídavam na L9 aspoň jednu T6 súpravu. A to to nejako extra nesledujem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.