Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kami #158329:
A ostatné kraje, cez ktoré diaľková linka prechádza, sú aspoň informované o jej existencii?

Viem, že ani pri vyhľadaní spojenia cez www.cp.sk mi to už Žilinu neukáže, keďže tam v skutočnosti nepremáva. Ja kritizujem ten PDF súbor. Je aj v tlačenej podobe v knižnom cestovnom poriadku Slovak Lines.

Za východiskovú zastávku sa považuje ktorá? V jednom smere to môže byť napr. Bratislava a v opačnom smere Žilina... To môže dopravca žiadať o licenciu najskôr napr. v Bratislavskom samosprávnom kraji a ak mu náhodou nevyhovejú, tak sa obráti na Žilinský samosprávny kraj?
Reply on: ivanbuto #158330:
Pozri ja som si povedal len svoj názor čo sa týka Metropolisu a PKO.
Čo sa týka riešenia MHD v jeho okolí na to by sa mali pozrieť kvalitní odborníci,ktorí by to celé vyhodnotili a navrhli ? Ja len dúfam pre dobro celého projektu že ak to budú riešiť tak to budú len zahraniční odborníci. ?
Reply on: roman2 #158312:
Hlupák.
Reply on: Peon #158324:
cestujucich to nezavadza, lebo malokto si pozera konkretnu linku. Na vozidle je vzdy konkretny ciel.

Licenciu na dialkove (vnutrostatne) linky udeluje samospravny kraj na uzemi ktoreho je vychodiskova zastavka.
Reply on: intony #158326:
Samozrejme,že nie len cesty,ale doriešiť aj MHD.Samotnú električku v Petržalke zaviesť nové linky/nové intervaly/výpravu klbových BUSov(nákup ďalších vozov) na existujúce L91 a L191.Skrátka doriešiť celkovo dopravnú infraštruktúru k celému komplexu.
Reply on: Valec #158323:
Takže tie linky sú pre SAD TT ziskové, či ako to mám chápať? Ak nechceš odpovedať sem, napíš mi na mail.
Reply on: roman2 #158312:
Pre stavebnu cinnost, v slovenskom prostredi, mimo intravilanu obci je charaktericke postupne gumovanie pojmu krajinotvorba.

Treba rozsirit cesty? Co robis na diskusnom fore o MHD?
Reply on: Valec #158323:
"Takáto licencie je na zrušenie"

Rozumiem správne, že mi dávaš za pravdu a zdieľaš moje rozhorčenie? ☺
Reply on: AAA #158322:
Ako to súvisí s Piešťanmi? Až do Žiliny premávali niektoré spoje.

To aj v iných krajinách je legálne, aby bola v CP uvádzaná trasa, ktorej (dokonca väčšiu) časť neobsluhuje žiadny spoj? Ešte aj hore vedľa čísla linky má uvedené Piešťany, Trenčín a Žilinu!

Viem, že toto zďaleka nie je prvý prípad a aj iných dopravcov sa to týka. Kto vlastne vydáva licencie na diaľkové linky? Ministerstvo dopravy ❓

Podľa mňa je to svojim spôsobom zavádzanie cestujúcich a malo by sa to stať protizákonné ❗
Reply on: Peon #158315:
Prispieva Bratislava a Chorvátsky Grob - každý na svojom území.

Re #158317 Peon: SAD DS + SAD TT majú na území Bratislavského kraja viac výkonov (ale zas nie o veľa) ako SL na trnavskom území. Čo je aj logické, keďže vozia "trnavčanov" za prácou do Bratislavy, teda tieto spoje slúžia viac ich obyvateľom.

Re #158318 AAA: Som.

Re #158319 Peon: Takáto licencie je na zrušenie, o dôvode sa opýtaj tam, kde tú licenciu vydali.
Reply on: Peon #158319:
Je to skôr preto, lebo keby ich nechcel uvádzať musel by žiadať o zmenu licenciu na trasu BA - PN.
Reply on: dopravak123 #158307:
netrep, ty krtko! Ja si narozdiel od Magdušky uvedomujem priority a aj to, že nejde všetko spraviť mávnutím prútika a aj to, že aj keby rovno peniaze na to boli tak nie je možné tie trate postaviť v krátkom časovom horizonte. Ďalšia vec je to, že moje návrhy niesú kontraproduktívne, zatiaľ čo z rozprávok pani Magdy akurát rozbolela znalcov dopravy a takmer celú Petržalku (okrem "domovník fan-clubu") hlava.
Reply on: Peon #158316:
slovo "sarkazmus" ti nic nehovori?
Aký význam má v CP uvádzať zastávky, ktoré neobsluhuje ani jeden spoj? http://portal.cp.sk/Data/L102509_101212_30593.pdf

Ak má byť dôvodom "udržanie si licencie Bratislava - Žilina", tak je to podľa mňa byrokratická p94ovina. ?
Reply on: Valec #158306:
Si si istý, že nedotuje? "Ak je predmetom služieb vo verejnom záujme vykonávanie pravidelnej autobusovej dopravy na autobusovej linke, ktorá presahuje územie samosprávneho kraja alebo územie obce v mestskej autobusovej doprave, zmluvu o službách uzatvára ten samosprávny kraj alebo obec, na území ktorej sa nachádza východisková zastávka. Na úhrade za služby vo verejnom záujme sa podieľa primerane každý samosprávny kraj, na území ktorého sa nachádza nácestná zastávka alebo cieľová zastávka, ak sa nedohodnú inak." § 15 ods. 5 zákona o cestnej doprave.
Reply on: Valec #158306:
Čo myslíte, robí viac výkonov Slovak Lines v Trnavskom kraji a l e b o SAD Trnava v Bratislavskom kraji? To by bolo podľa mňa zaujímavé porovnanie, že kto na koho dopláca. ? Ešte by som do porovnania zahrnul aj SAD Dunajská Streda.
Reply on: Arkuslogaritmus #158313:
Ty si ale vtipný... To by musel preplávať cez Dunaj. A Malinovo je riadne ďaleko od Rajky.
Reply on: 810zssk #158309:
Ozaj, na 630-ku v súčasnosti BSK prispieva? Či to si len obec Chorvátsky Grob prispieva? Alebo my Bratislavčania im na to prispievame?

Cez pracovné dni v úseku "Zlaté Piesky - Vajnory - Chorvátsky Grob, horný dvor" premáva aj prímestský Slovak Lines pokračujúci do Slovenského Grobu (resp. niektoré spoje do Viničného či dokonca až do Pezinka). Toto nie je vnímané ako súbeh s dotovanou linkou?
Reply on: Valec #158306:
Ahaa, ďakujem za vysvetlenie. ?
Arkuslogaritmus

Arkuslogaritmus

Reply on: Matusulienko #158292:
Vieš čo Matušulienko? Voziavaj sa 801kou do Rajky a ten kúsok sa prejdi pešo. Dobre ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.