Reply on: Nick #158101:
1. Zastávka je preložená na trvalo, v mieste pôvodnej bude výjazd z garáží.
4. Z Ružinova ide na stanicu len 8 (dobre, na dalo by sa na Záhradníckej prestúpiť na 201), na Obchodnú len 9. Obdobne z Vajnorskej. Čiže mám si 11-19 minút čakať na ďalší spoj, či môžem pohodlne prestúpiť na Floriánskom? Osobne som v poslednej dobe na Floriánskom prestupoval viac krát ako na Trnavskom.
5. Preferovať treba tie električky, ktoré práve na križovatke stoja. Napr. na smer Radlinského - Americké námestie stačí električke voľno v priemere len raz za 3 minúty (teda menej ako dnes). V ostatnom čase, teda keď tam žiadna nestojí môže byť o to dlhší čas pre priamy smer.
6. V predmetnej lokalite je dostatok ulíc, dokonca aj šírkovo vyhovujúcich, že obslužná doprava má kadiaľ obísť, aj keby ten úsek pred daňový bol len pre MHD. A tranzit tam nemá čo hľadať.
?
Ike
Urcite by som nerusil existujuce trate. Ale v nekopcovitom terene by som uprednostnil elektricku pred tbusom. Ale vravim ze priorita je riesenie dopravy pre dochadzajucich. A to je vlak. Vlak spojit s obcami bez vlakovej obsluhy autobusom. A v obciach, kde je casova dostupnost vlaku horsia, ako cesta iad/mhd v idealnych podmienkach, vlak ignorovat uplne - zamerat sa na p+r. Elektricka by mala byt nosna. Pokial nebude, bude menej stabilna, ale stale lepsie ako ine druhy dopravy. Skoda, ze nie je v ba nejaky elektrickovy obchvat s prioritnou obsluhou eknomickeho centra ba - tzv. CBD