V tuneli sa caka na nejake nestastie? Na keru rit tam maju kamerovy dohlad, ked asi nevedia aku tam maju situaciu? Hrube ladove spice visiace nad jazdnou drahou elektricky ich zjavne netrapia....jeden krasny je tam, kde elektricky cakaju na gule na nabrezie...predpoklada,ze stresny laminat na T3 v oblasti kabiny vodica, resp. zadnej plosiny by velku sancu nemal ak by sa to utrhlo...
213 bude tradicne ci iba teraz mimoriadka?
eripmav
1. liniek tam je 7, nie 8, linky 7 a 17 mozno len tazko povazovat za dve linky, a ked aj, tak SUCASNE NIKDY NECHODIA, takze sucasne tam nikdy 8 liniek nechodi...
2. Ze prestup na jednej zastavke je "pochybny argument" moze povedat len asi niekto kto chodi len autom... To je praveze klucovy argument, prestup nahrane
3. Doprava na tejto casti a v tomto smere Radlinskeho vobec nie je intenzivna, je len okrajova, a trasa Racianska - Spitalska je bezproblemov s minimalnou nadchadzkou obiditelna cez Mytnu - Imricha Karvasa, uzavera tejto casti by bola uplne bez problemov... Co uz neplati o opacnom smere, kde je doprava vcelku intenzivna, najma preto, ze Mytna je jednosmerna v opacnom smere... To ze zastavka na Radlinskeho rovnakeho typu je na daleko intenzivnejsom useku Radlinskeho opacnym smerom (kde prebera opacny smer z jednosmernej mytnej) to je akosi opomenute...
4. Primitivny problem so semaformi je naozaj lahko riesitelny prvou fungujucou preferenciou pre elektricky, najma na tak malo vytazenej krizovatke IAD a frekventovanej elektrickami... Cena realizacie by bola nizsia ako cena realizacie elektronickeho ovladania vyhybiek na Vazovovej... 7 liniek pri intervale 12 minut, to je naozaj bezproblemovo zvladnutelne zastavkou aj tak malo vytazenou krizovatkou...