Inak, čo sa týka tých vnútroštátnych kabotážných prepráv v Maďarsku a Rakúsku, možno by ich DPB mohol vykonávať bez nejakých povolení, ak by si podrobne rozanalyzovali Nariadenie 12/98.
Redaktorka povedala: "Dopravný podnik zvažuje predĺženie medzinárodnej linky č. 801 až do Mosonmagyarováru. To, či dôjde k realizácii predĺženia bude závisieť od úspešnosti a vyťaženosti aktuálnej linky do Rajky."
Myslíte, že je to do budúcnosti reálne? Žeby nám EÚ prispela aj na tretie, príp. aj štvrté vozidlo? ?
Keďže by to bol súbeh s linkou dopravcu Kisalföld Volán, je predpoklad, že na území Maďarska bude vnútroštátna doprava na 801-ke zakázaná?
Princip je rovnaky, to, ze pre MHD bude na hlavnej stanici otrasne malo priestoru je uz druha vec. Novy projekt by mal pritom byť zárukou priestorovej rezervy.
Za to by som grafikonistov ŽSR kopal do rekta. Samozrejme, že na absolútnej vačšine tratí sa ITG spraviť dá, teraz na to koluje dokonca kdesi po vlakov.niet nejaká pardubická diplomovka. Kde však nie sú výhybne rozmiestnené taktovo (na pol intervalu), dochádza k predĺženiu jazdnej doby, čo ja osobne považujem za prijateľné a empiricky to dokazujú čísla napríklad z ČR, že na takto staktovanej trati počet cestujúcich rastie. Ďalšou, v SK podmienkach fantazmagorickou podmienkou, však je interval maximálne jedna hodina, inak ostáva verejná doprava sockou pre okrajové skupiny obyvateľstva a nie zmysluplnou alternatívou IAD.
PVo