Inak, čo sa týka tých vnútroštátnych kabotážných prepráv v Maďarsku a Rakúsku, možno by ich DPB mohol vykonávať bez nejakých povolení, ak by si podrobne rozanalyzovali Nariadenie 12/98.
Redaktorka povedala: "Dopravný podnik zvažuje predĺženie medzinárodnej linky č. 801 až do Mosonmagyarováru. To, či dôjde k realizácii predĺženia bude závisieť od úspešnosti a vyťaženosti aktuálnej linky do Rajky."
Myslíte, že je to do budúcnosti reálne? Žeby nám EÚ prispela aj na tretie, príp. aj štvrté vozidlo? ?
Keďže by to bol súbeh s linkou dopravcu Kisalföld Volán, je predpoklad, že na území Maďarska bude vnútroštátna doprava na 801-ke zakázaná?
Princip je rovnaky, to, ze pre MHD bude na hlavnej stanici otrasne malo priestoru je uz druha vec. Novy projekt by mal pritom byť zárukou priestorovej rezervy.
Peon
http://www.tvba.sk/t/5363/nastupte-prosim-30-11-2010/
Redaktorka povedala: "Dopravný podnik zvažuje predĺženie medzinárodnej linky č. 801 až do Mosonmagyarováru. To, či dôjde k realizácii predĺženia bude závisieť od úspešnosti a vyťaženosti aktuálnej linky do Rajky."
Myslíte, že je to do budúcnosti reálne? Žeby nám EÚ prispela aj na tretie, príp. aj štvrté vozidlo? ?
Keďže by to bol súbeh s linkou dopravcu Kisalföld Volán, je predpoklad, že na území Maďarska bude vnútroštátna doprava na 801-ke zakázaná?