ahojte, dlhšie som tu nebol
KLF: nijej to ona, my me išli naším mestským histričákom č. 236 (už to viem naspamäť s písania tých pokecov k fotkám, hehe).
Trať na DD:
Pokial si pamätám, sa ing. Weigel vyjadril, že na žiadnom úseku na dlhé diely nepresahuje stúpanie 8 percent. Čiže eliny to podla mňa vyšlapú. A trať by som riešil uprostred vozovky spolu pre eliny a autá (napre. ako v rači, alebo bývalá trať na Štefánikovej) s tým, že by zostala štvorprúdová. Zatiaľ tam zápchy niesú, akurát dole pri vyústení na riviéru možno stojí sem-tam pár áut. Tam by sa to ale dalo rozšíriť. A keď sa v územnom pláne ráta s metrom tak iba toto: HAHAHAHAHAHA!
K tomu SCI-FI článku:
ten SOR B4.8 vlastne navrhol Spectre, ja som iba urobil zvyšné vozidlá a popis. takže aby ma neobvyňoval s krádeže nápadov. d3k0 to asi nevedel. Onáč môj obľúbený hlod je SOR B1.5!
KLF: nijej to ona, my me išli naším mestským histričákom č. 236 (už to viem naspamäť s písania tých pokecov k fotkám, hehe).
Trať na DD:
Pokial si pamätám, sa ing. Weigel vyjadril, že na žiadnom úseku na dlhé diely nepresahuje stúpanie 8 percent. Čiže eliny to podla mňa vyšlapú. A trať by som riešil uprostred vozovky spolu pre eliny a autá (napre. ako v rači, alebo bývalá trať na Štefánikovej) s tým, že by zostala štvorprúdová. Zatiaľ tam zápchy niesú, akurát dole pri vyústení na riviéru možno stojí sem-tam pár áut. Tam by sa to ale dalo rozšíriť. A keď sa v územnom pláne ráta s metrom tak iba toto: HAHAHAHAHAHA!
K tomu SCI-FI článku:
ten SOR B4.8 vlastne navrhol Spectre, ja som iba urobil zvyšné vozidlá a popis. takže aby ma neobvyňoval s krádeže nápadov. d3k0 to asi nevedel. Onáč môj obľúbený hlod je SOR B1.5!
Dušan
Prosím o informáciu o prečíslovaní malých ikarusov 415 z Krasňan do iných vozovní, lebo videl som voz 2011 a myslím že to bol ex 3050. Kedy sa to udialo a aké vozy sa ešte prečíslovali?