Reply on: MatejBA #157803:
čo sa týka L5 tak by som fakt pri ceste Dúbravka - Rača odporučil dnes cestovať L34 a prestúpiť na Račku na elinu namiesto čakania na L5 s i=12min. Takisto bol môj návrh kritizovaný, že L3 ide iba Rača - Obchodná - Nám.SNP - Špitálska - Trnavské mýto - Ružinov a L11 ako dnešná bez spojenia Rače so západnou radiálou. Ibaže najlepšie riešenie by bolo keby L34 premávala obojsmerne cez Šancovú a otočila sa na Trnavskom mýte ako L31, tak by najrýchlejšie a najlepšie spojenie Dúbravky so západnými radiálami bolo L34+prestup na eliny na mýtach a nemusela by aspoň L34 voziť vzduch od Predstaničného námestia po Hodžko cez Mýtnu. Pri L34 ide ale o to, že eliny a L34 majú spoločnú trasu na iba veľmi malom úseku zatiaľ čo L133 je vedená 95% trasy s ekologickou trakciou. Malo sa mesto vysrať na trolejbusy pre DD a radšej zatrolejovať druhú stopu na Patrónke a kúpiť nové trolejbusy aby malo čo jazdiť na L203 a 207, lebo tento interval cez pracovné dni je žalostný veru.
david1
133 urcite zatial do 12 min.int. okrem rana 6,45-7,45.Inac nevydim dovod vystavby drôtov na DD. Ak nie tak L17 zrusit a urobit spät celodennu L7 v prac dnoch. Z usetrenych busov posilnit niektoru liniek v spicke 28,20,22,70
dalej zrusit alebo minimalne obmedzit 82 co ju vidim tak chodi "plna"ako 54.
a teraz do mna....