Bratislava - Zasadnutie Zastupiteľstva Bratislavského
samosprávneho kraja (BSK) sa uskutoční o 09.00 h v rokovacej sále Úradu BSK na Sabinovskej 16 v Bratislave.
Na programe okrem iného bude Návrh na schválenie cien
cestovných lístkov Bratislavskej integrovanej dopravy (BID), Návrh na schválenie delenia tržieb medzi dopravcov BID, Návrh na schválenie zaradenia zastávok a železničných staníc do tarifných zón BID a zmeny v označovaní vlakových liniek a ďalšie.
Mesto si vtedy vzalo úver, lebo to chceli aj silnejšie štruktúry ako sú mestské, išlo o voľby. A vtedy išlo len o autobusy, nehovorilo sa o nákupe električiek (obnova vozového parku + kapacitnejšie na nosný dopravný systém + jeho samotné vybudovanie), obnove trolejbusov (teraz sa hovorí o tendri na 70 trolejbusov - za čo?), neopravoval sa tunel, Krížna, Štefanovičova (bez potrebného finančného krytia), neprestavoval sa zimný štadión - zatiaľ len na náklady mesta... atď. Ten článok v SME hovorí jasnou rečou. Tento rok sa neopravovali takmer vôbec výtlky, nebudovali sa zastávkové niky na báze creteprintu. Nemožno si donekonečna brať úvery, ktoré nakoniec budú splácať ešte naši vnuci a pravnuci.
Čo sa týka uponáhľaných zmlúv na dodávku autobusov, nemyslím, že by to bol až taký veľký prúser, keby sa nakoniec všetky vozy neodobrali. Stalo sa tak v minulosti napr. v ČR aj iným dopravcom. TEDOMy, Irisbusy boli pôvodne vyrobené pre niekoho iného, aj DP Praha nakoniec neodobral dohodnutý počet autobusov. Druhá vec je, že by chýbali v premávke.
Vážení kľud ? Isto sa mnohí pamätáte (ak nie dá sa vygúgliť) zaakých podmienok sakupovalo tých 100 KS IK 415 a 435 v lete 1998. Mesto si zobralo na to úver, ktorý sa splácal teraz neviem presne či 8 či 10rokov...Terazje už úver splatený a IK 4x5si veselo premávajú ďalej (až na pár výnimiek ? ).
Takže tak nejako to bude aj s Kapacitmi a sormi.. holt, keď sa raz DPB "poponáhľal" a spravil zmluvy na 25 kapacity a 60 sorov, asi by bol dosť prúser od nich teraz odsúpiť alebo meniť podmienky...
Nie "my máme", ale mesto má, ale za akú cenu? Prehĺbenie už aj tak vysokéhodlhu. A to tu niektorí fantastovia neustále niečo navrhujú postaviť, predĺžiť, zahustiť, zakúpiť... ALE ZA ČO? Bez penez do hospody nelez !!!
nuž veru to by som rád vedel čo som ti povedal ? čo je blud? že hovorím, že do MBCC sa vojde tak max. 130-150 ľudí? Ty si sa v tom asi neviezol, resp. si to videl potom tak maximálne v hre Bus Simulator, keď hovoríš, že ja trepem bludy. To, že to Mercedes má vycapené na stránke (tam je dokonca 193), tak to musí byť pravda?
A prečo by som mal nejakému psychopatovi niečo dokazovať a vyvracať mu jeho fixné bludy?
V jednej krátkej diskusii na ICQ si mi dokonale dokázal, že si čistokrvný, vymastený nácko.
nebuď zbytočne nervózny, všetko sa dá kľudne. Zaujímavé, že väčšina ľudí keď sa žiada o argumenty, tak ich povie alebo povie, že trepe (to sa stáva mne), len z teba akosi nie a nie dostať nič k veci okrem nadávok. Všimol si si, že by sa dakto k tej téme vyjadroval tak vulgárne ako ty? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dopravak123
Čo sa týka uponáhľaných zmlúv na dodávku autobusov, nemyslím, že by to bol až taký veľký prúser, keby sa nakoniec všetky vozy neodobrali. Stalo sa tak v minulosti napr. v ČR aj iným dopravcom. TEDOMy, Irisbusy boli pôvodne vyrobené pre niekoho iného, aj DP Praha nakoniec neodobral dohodnutý počet autobusov. Druhá vec je, že by chýbali v premávke.