Asi to ťažké bude, keď sa vozidlá metrového rozchodu so 100% adhéziou riešili buď ako Kurzgelenkwageny (typ KT4 prípadne Hansa/MAN/Wegmann GT4) alebo ako Düwag GT8 typ Freiburg s podvozkami pod stredným dielom a zavesenými koncovými dielmi.
Dátum je tam preto, že asi ťažko sa dali v roku 1986 použiť riešenia používané dnes (kolesové motory, nepriebežné nápravy).
Ale s tou požiadavkou zastavovania 96-ky na zastávke "Nevädzová" aj v smere do Petržalky majú pravdu! Už dávno som sa tu na to pýtal, že ako to je možné, že tam v tom smere nestojí.
to môžem hľadať do nemoty... tak potom sa EMU 89.0 nesprávne hovorí, že to je električka. Ale tak nie je vtip v tom, že pred 1986 rokom nebola žiadna električka s hnacím podvozkom pod kĺbom na 1000mm rozchod? Niežeby som to niekde našiel ale tipujem, že to nie je tak ťažké keď si sa tak hentak opýtal aj s tým dátumom. Tipujem, že po ňom už dačo také bolo.
A nechcel by si sa konečne sám trocha vzdelať, niečo si naštudovať a nečakať až ti niekto všetky informácie naservíruje na tanieriku s belasým pásikom (kto z diskusie vie, na aké dielo odkazujem, má u mňa +100 bodov)?
Ja ťa navediem touto otázkou: Aké vozidlá metrového rozchodu spred roku 1986 s hnacími podvozkami pod kĺbmi poznáš?
Vyzerá to na Ikarus vyrobený v r. 1976 (2.-4. séria). 1. séria mala iný nápis IKARUS a minimálne od piatej série (1977) už bola harmonika v kĺbe čierna, gumová, aspoň z fotiek sa mi to tak zdá. Ďalšie indície, smerujúce k zisteniu ev. č., som nenašiel. ?
Ja som zvedavý na prvé jesenné dni resp. sparné dni či sa aj tieto budú tak pekne meniť na sparný skleník a okná sa budú zahmlievať. Čo som si všimol jedine Tedomy majú s týmto tak veľký problém.