Reply on: S499.1023 #156422:
klbák má kapacitu 110osôb a bol by som rád keby si prestal ty aj ostatní hltať tie sračky o "superkapacite" MBCC či SORNB18... Opýtam sa ťa : Počítal si niekedy ľudí v klbáku, sledoval si vyťaženosť autobusu a počítal ľudí? Predstav si, že ja áno a klbák je už pri 80 ľuďoch tak zaplnený (nie preplnený), že sa dá hovoriť v pohode o opodstatnenosti nasadenia klbáku. Ja nemám problém sa kvôli tomuto stretnúť s kýmkoľvek z imhd.sk a ísť to dokázať vonku, spočítať tých ľudí v tom vozidle. Poviem ti ešte toľko, že autobus narvaný po dvere, tak ako kedysi bola naravaná ráno do mesta linka 81 s Ik280 pobrala 130 ľudí. Tambus a Ik 283 by dokázali 140 možno aj. Daj mi vedieť kedy dojdeš do BA, možme si dákam vyraziť spolu a vydiskutovať si množstvo vecí.
no.ev.di.
Chcel by som vedieť, že na základe čoho DPB už podruhé zkresal DPB interval na linke 95?! ? Keď sa prešlo na zmeny v roku 2005 tak bola tam kapacita 20x110 ľudí v rannej špičke=2200os/h, neskôr 1650 a teraz už len 1320! Terajšia kapacita linky 95 ráno predstavuje 60% z pôvodného stavu. Zaujímalo by ma ako si to môže DPB dovoliť takto svojvoľne meniť intervaly na nosnej linke a jednej z najvyťaženejších v meste! Fakt je, že po presmerovaní linky sa vyťaženosť mierne znížila a poobede je tých 5minút únosných, ale ráno je tých 5minút úplná magorina, veď nie je možné aby to množstvo čo L95 vozí poobede späť do Petržalky od 14 do 17 prepravila ráno s tým istým intervalom medzi 6:30 a 8:00 ? To je už v DPB taká lakomosť, že nemôžu tie vozidlá od 6:30 do 8:30 vyjazdiť 4min interval s kratšími prestávkami? ? hlavne, že aj L94 premáva už častejšie než L95 a že už behom roka a pol som aspoň 5x písal na DPB nech niečo spravia s vozením vzduchu na L84 a 99 = t.j. ten otrasný nepreklad. Namiestoho toho pchajú paprče do linky 95.