Reply on: no.ev.di. #156349:
Ja dúfam, že ŠkodaSOR vyhrá aj výberko na trolejbusy pre Bratislavu a že kým sa bude vypisovať výberko na električky, tak už bude SOR vyrábať aj električky. To totiž so sebou nesie jednu výhodu - že sa od zúrivosti rozleješ na kolomaž. A to sa vyplatí!
Slúži prevažne organizačným potrebám DPB, a. s. a určite NEvyjadruje nejakú hierarchiu, alebo význam daného vozu..
Mike
Ale vozovňa Petržalka vypravuje dnes iba 5 poradí 83 ky (spravidla tie, čo aj začínajú aj končia na Technopole). Ale z tých 5 je jedna delená a /5 je iba ranná špička. Na tých 3 celodenných môžu byť capacity teoreticky.. veď v lete tam niekedy boli 2 kapacity..
A nejaká zásadnejšia zmena výpravy z 2 na 4 DP nehrozí, je to aj o jalových km pri výjazdoch a dojazdoch z Dúbravky...
..a "politicky" - Petržalka ako komepnzáciu že stále nemá električku napriek toľkým snahám (sľubom :-D) dostane na nosné linky 9x aspoň nové vozidlá.. cestujúcim z Dúbravky nepotrebujeme zatraktívňovať autobusovú dopravu do mesta, lebo oni majú používať ako nosné električky... tam by si zaslúžili nové vozidlá, ale to je už iná kapitola...