Ahojte!Chápem,že MBCC dali na jednu linku lebo to bola kravina aby boli roztrúsené po Petržalke.Linka 95 je síce pre MBCC ako stvorená lebo kopíruje čiastočne budúcu trať električky/rýchlo dráha ale ja osobne by som videl ich využitie na L83 lebo premáva do vzdialenejšej lokality v Ba a je podstatne viac preplnená ako vami spomínané linky L93 a L94,lebo tieto linky majú dosť zhustený interval oproti L83.....Inak rád by som ich videl aj na L96 a L98 do budúcna....Druhá vec je ktorú nechápem je tá,že MBCC 1999 dostal evidenčné číslo 4921,pritom tu bol oveľa skôr ako tie sériové...teraz to vyzerá akoby bol dodaný v poradí 21vý a pritom sa od ostatných dosť líši....dal by som mu aspoň číslo 4900 ale viem,že nulkové sa už nevyužívajú...
tiež pravda, zase voz ktorý je nikoho sa o neho ani nikto nestará. neviem ako je to v DPB ale ideálne by bolo keby na jeden voz boli pridelení dvaja stáli vodiči, prípadne plus jeden ktorý by bol ako náhrada kedy z tých dvoch jeden vypadol (dovolenka a pod.) Ale inak vidávam že vodiči sa striedajú dokonca ked je vozidlo v premávke, na zastávke sa vymenia. Či už nie je taký systém?
Aj vodici novych vozidiel musia mat aspon 1 den v tyzdni kratsiu sluzbu, takze sa to neda. A je lepsie, ak maju vodici svoje vozidlo, ako by sa mali striedat rozni vodici. Potom by tie vozidla vyzerali zle. Takto sa kazdy o svoj voz stara.
Tak určite, v podstate na 94rku by stačili bohate aj 15 alebo 12 metrové. Tam by som dal dožit Ikarusy 435. A na 93 nech sú nové vozy.
Ešte jednu vec neviem pochopiť - neskoro večer ked už chodí pár autobusov, napriek tomu mi na 93 došla nejaká haraburda 48XX. Však nové vozidlá by mali byť čo najviac využívané a staré nech sú ako posila.
Inak po novom je o dosť rozumnejšia výprava MB Capacity.
Aj ked ja osobne by som videl ich aj na 93 aj 83. no hádam sa ešte nejaké vozy dokúpia a pojdu na tieto linky alebo nech sa aspon obsadia SORmi.
MB na doplnkových linkách bola kravina. Sice ešte na L94 som bol celkom rád ak chodili - vačšina trasy identická s L 93 ale rozhodiť ma išlo ak som ich videl na 84. Nechodí do Ovsišta dosť nových autobusov?
Zdravím.
Pozerám katalóg vozidiel a 4921-4925 resp. 4922 - 4926 zmizli.
Počíta sa ešte s nimi? Nevie niekto kedy budú tieto vozidlá sprevádzkované a sú vôbec vo vozovni?
Aké zadelenie bude mať teraz L 93? Budú tam aspoň prevažne SORy alebo stále tam bude početné zastúpenie rachotín 48XX?
to akože čím viac dverí, tým lepšie hodnotenie? tak hor sa prihlásiť s tým ikarusom zo sci-fi
Re #156348 no.ev.di.: "Ftáčnika, ktorý má iba podporu Smeru" nedávno sa Ftáčnik vyjadril, že sa dohodol so smerom, že nepostaví iného kandidáta a podporí jeho. A tu je problém... ak sa dvaja na niečom dohodnú, tak to nebude "zadarmo", takže sa celkom obávam toho, čo chce Robertko ako protislužbu ? to, že "pani Lasicová číslo 2" je totálne mimo, o tom netreba ani diskutovať...
som si myslel, že v Prešove sú čistí ale ako vidím aj tam sú dobré konexie s J&T. PENTA sú síce tiež niečo na štýl J&T ale toto čo robí J&T je už sila kde všade sú nasáčkovaní a jak dohadzujú kšefty pre ten low-cost. Zaujímalo by ma, že koľko kusov by SOR v skutočnosti predal keby tu nebol taký zasraný klientelizmus a korupcia. Už môžme tvrdiť, že SOR by bez Slovenského trhu bol pomaly na žobračenke, no ešte k tomu prirátať Prahu. Ale inak kde si vlastne SOR tak dobre zarobil ako u nás?
ty trdlo! Práve tu je koreň celého problému, že tu nejde o voľbu Smeru, ale Ftáčnika, ktorý má iba podporu Smeru ale nie je jeho členom! Takže nasaď triezvy úsudok založený nie na stranníckej príslušnosti ale na názoroch a cieľoch daného kandidáta. Pani V. pôsobí iba ako obyčajný infantilný snílek, ktorý chce z BA robiť vyčačkané ihrisko, ale na skutočné problémy serie a hlavne, že vie, že nechce električku v Petržalke ale nepovedala ako chce dopravu do Petržalky riešiť.
Ano kapacitne postacovali na 99ke SORy BN10,5,no len nevyjazdili na plnu nadrz mnohe sluzby - to bol hlavny dovod preco isli SORy z 4.DP
TEDOMY, Citelisy a CITARO ? z 2.DP mozes vidiet na L50 (aspon 15 ks ), 65 ( asi 9-10 ks ),80 ( asi 7 ks ), 53 (asi 7 ks ), daky kratas sem tam na L74 ,neviem ci aj nie na L178
Nie je to tak dávno (pár rokov / mesiacov), keď na 20 a 22 začali prvýkrát jazdiť Tedomy. TV Bratislava odvysielala reportáž, že nahradili staré dožívajúce autobusy.
Vtip bol v tom, že Vrakosy ani Tambusy tam už predtým nejaký čas nepremávali. Totiž Tedomy nahradili Sory BN 10.5. Ja dúfam, že sa tam Tedomy raz vrátia (z objektívnych dôvodov kvôli kapacite + z mojich subjektívnych lebo sa mi na rozdiel od hrbáčov páčia).
Na 20-ke a 22-ke sa tak často menili typy vypravovaných vozidiel, ako aj 1., 2. a 3. kolóna, ako keby mal niekto z kompetentných v tom záľubu...
Zaujímavé, že na 79-ku nie je problém až z Krasňan posielať Sor. OK kvôli nižšej spotrebe midibusu.
Tie BN 10.5 by sa podľa mňa mali vrátiť na 99-ku, kde snáď kapacitne postačovali, keď boli deponované v Petržalke.
ALEBO "hadík" obsluhujúci polikliniky, nemocnicu, obchody (s koncentráciou starších ľudí) nie je podľa DPB vhodným adeptom na nízkopodlažné autobusy?
PS: Citelisy jazdia všetky? Na ktorých linkách sa vyskytujú? Akosi ich nevídam. Na 50-ke sú väčšinou Tedomy zobraté z 20 a 22?
napis preto, lebo Svatopluk nebol kral a uz vobec nie starych Slovakov a gardisticky dvojkriz preto, lebo uz je chvalabohu 65 rokov od zaniku 1. slovenskeho statu, v ktorom posobili Hlinkove gardy, ktorych znakom bol takyto dvojkriz.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MiroBA
Aj ked ja osobne by som videl ich aj na 93 aj 83. no hádam sa ešte nejaké vozy dokúpia a pojdu na tieto linky alebo nech sa aspon obsadia SORmi.
MB na doplnkových linkách bola kravina. Sice ešte na L94 som bol celkom rád ak chodili - vačšina trasy identická s L 93 ale rozhodiť ma išlo ak som ich videl na 84. Nechodí do Ovsišta dosť nových autobusov?