Mercedesové novinky :
Autobusy Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity #4911-20 sa majú 1.11.2010 (pondelok) zaradiť do premávky, okrem #4912, ktorý je po nehode, #4911 je tiež po nehode, ale do 1.11.2010 by mal byť opravený. Vo vozovni Petržalka sa už nachádza aj #4921.
Však nech si Rajka prispeje v dostatočnej miere a može mať aj evidenčné cestovné. Ja stále neviem, prečo by BA mala dotovať linku do Rajky a nie trebárs do Borinky alebo Marianky.
Ja som videl nejakého nevidiaceho so psom aj s bielou paličkou ako si s ňou kontroluje okolie(teda neviem ako by sa to malo správne nazvať)v tej prvej situácii.Videl som ho cca 8:25 na konečnej trolejbusov/autobusov Čiližská.Ja som vystúpil práve z 201ky a prechádzal cez priechod pre chodcov a priamo oproti mne šiel nevidiaci so psom takže sme sa míňali ? Autá zastavili a púšťali nás.
Tie situácie 1 a 3 som zažil žiaľ iba zo 3x zvyšok bol vždy o situácii 2.Niekedy ani len toľko ? Niektorí vodiči vidia nevidiaceho ani mu len nepovedia linku a ani sa len neposunú k nemu ak sú dva vozy za sebou teda odídu zo zastávky.Väčšinou sa nevidiaci pýtajú ľudí na zastávke aká/aké linka/y sa na nej nachádzajú.
6703 je na kontrole ( po najazdení určitých km ) - momentálne je na Trnávke
6705 - čaká už mesiac na jednu súčiastku z Deutschlandu
info od vodiča tbusu ?
Tri dnesne situacie - jedna otazka na vodicov: Vie vodic nieco o vodiacich psoch, resp. hovoria im o tom na nejakom skoleni?
1. O 8:17 prechadzam s Arkom na flexi-vodidle bez postroja s cervenym krizom okolo zastavky Zeleznicna, zrazu vodic prichadzajucej 178 zastal, otvoril dvere, zahlasil linku a ponukol odvoz na Cilizsku.
2. O 15:30 stojim s vodiacim psom na Nevadzovej, vodic mi zahlasi linku 66 a za nim vraj 196. Vodic 66 odisiel, vodic 196 ignoroval/prehliadol vodiaceho psa v postroji s cervenym krizom, palicu i mna.
3. O 19:03 prechadzam na Dudvazskej opat s vodiacim psom mimo sluzby, iba na flexi-vodidle a vodic pockal kym sme prisli na uroven dveri a zahlasil nam, ze je 65ka.
V pripade 1 a 3 je vodic natolko skuseny, ze je jedno ci je pes v sluzbe alebo nie, ochotne pomoze nevidiacemu.
V pripade 2 je to nevsimavec alebo ignorant, ze neovlada prepravny poriadok a nevie opatovne zastavit vozidlo pri oznacniku zastavky.
Klobuk dole pred vodicmi 1 a 3. ?
To bolo na ilustráciu toho, že po jednej linke chceme, aby si na seba zarobila keď pritom stovky ďalších naokolo dotujeme.
Re #155919 AAA: A bude ? Súčasné riešenie je nevhodné ako pre dopravcu, tak pre cestujúceho. Tvoja otázka je úplne zbytočná.
Sice som si nie isty 100%, ze to tak je, ale tusim dane platia v madarsku (rajke) miesto BA (toto som ale ako argument nechcel pouzit z dovodu, ze neviem ako to presne je).
Ale v jednej veci sa zhodneme - ze kym sa to nepredlzi o nieco dalej to tej vacsej dediny na juhu co je za rajkou, tak to bude vozit hlavne vzduch. (krom toho mozu byt radi za 1,5 euro - napriklad mohli na cezhranicne linky davat cenu 4,5 eura ako pozadovala rakuska strana na 901 )
Aha, takže lepšie voziť vzduch s vyšším cestovným, že ? Škoda reči, však už si sa dopracoval k záveru. Nárast by zrejme nebol dostatočný = ešte stratovejšie. Však to je úplne zbytočné sa o čokoľvek čo i len pokúšať. Sa neoplatí toto ?
A ? ? A kto si, že určuješ aká cena je dobrá ? Pojem dobrovoľná linka si našiel v ktorom slovníku ? Stále nerozumieš jednej veci - je úplne jedno aká tá linka je teraz - ide o princíp. Pokiaľ niekto cestuje zo Stupavy za dotované cestovné, prečo nemôže z Rajky ? Jediný racionálny dôvod. A už prosím ťa nepíš, aká to je linka, lebo to dôvod nie je.
Re #155909 810zssk: ale však sa aj trochu do budúcnosti bavme - najmä čo sa BIDu týka.
Re #155910 810zssk: Ja som nikde netvrdil, že by mala.
Ak by tam dali lacnejsiu cenu na usek Cunovo - Rajka tak to je este stratovejsie, lebo narast cestujucich by zrejme nebol dostatocny na vykompenzovanie lacnejsich listkov.
Pri dialkovej doprave dam lacnejsi listok BA - NR ako BA - BB, lebo predpokladam, ze aj ked niekto zaplati menej do tej NR, tak z NR zas pojde niekto do BB, cize zarobim dokonca viac. Keby sa mohol na kazde sedadlo pocas celej doby jazdy posadit len jeden clovek, ceny by boli asi tvorene uplne inak
"nevidím žiadny principiálny rozdiel v povahe dopravy z/do Rajky oproti akejkoľvek inej obci v rámci bratislavského a okolitých krajov" - plati snad v nejakej obci BSK (okrem BA samozrejme) elektricenka pre Bratislavu?
Myslim, ze keby existovala moznost kupy lacnejsieho cestovneho listka pre usek Rajka, a.f.-Cunovo, MiU, dajme tomu za ludovu cenu do tristvrte eura, boli by spokojnejsi vsetci. Ti, ktori z Rajky dochadzaju do Bratislavy - ale niekam inam, ako len po trase 801, cize si musia aj tak kupovat mesacne listky, aj DPB, ktory na vnutro usek dotaciu velmi pravdepodobne dostava (opravte ma, ak sa mylim), aj event. buduci kompetentny clovek, zvazujuci zrusenie linky pre nevytazenost.
Ale pravdou je aj to, ze nic nebrani Slovakom v Rajke, aby si zalozili zdruzenie prevadzkujuce kratucku linku Rajka - Cunovo MiU ako pripoj k linke 91 DPB (zo stredu obce Rajka je to 3 km) hoci mikrobusom alebo dodavkou vo vlastnej rezii. Ak to zvladnu za menej ako 1.50 €, resp. 420 Ft, za osobu a jazdu, a nebudu v sialenej strate, tak su lepsi ako DPB a 801-ka by mala zaniknut. Ak to lacnejsie nedokazu, tak nemozu reptat.
To je pravda, že tie autobusý su super (tak 15 rokov dozadu), ale dnes to nie je nič výnimočné. Neviem ako môže niekto tvrdiť, že to sú dobré autobusy, keď o nich vie guľové ...!!!
Prosto cena DPB je dobra, tak je dobra, a ak sa tebe (a ludom z rajky) nepaci, necestujte nou, DPB ju zrusi a bude pokoj! Ta linka je dobrovolna, nikto ju neplati (nedotuje) takze nie je dovod tam davat DOTOVANE CESTOVNE. A pokial to nechapes, je mi ta luto.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
Ale pravdou je aj to, ze nic nebrani Slovakom v Rajke, aby si zalozili zdruzenie prevadzkujuce kratucku linku Rajka - Cunovo MiU ako pripoj k linke 91 DPB (zo stredu obce Rajka je to 3 km) hoci mikrobusom alebo dodavkou vo vlastnej rezii. Ak to zvladnu za menej ako 1.50 €, resp. 420 Ft, za osobu a jazdu, a nebudu v sialenej strate, tak su lepsi ako DPB a 801-ka by mala zaniknut. Ak to lacnejsie nedokazu, tak nemozu reptat.