Reply on: luky133 #155901:
musím sa opakovať, že mi je jedno či je linka trebars aj medziplanetárna ? Tvoje argumenty sú na bode nula, pretože jediné, čo tu dookola omieľaš je klasifikácia, ktorá nielenže absolútne nič nerieši, ale je len prihlúplym dôvodom prečo niečo nejde. Ja netvrdím, že linku má dotovať Bratislava (aj keď sa domnievam, že by sa nič nestalo) - môže sa na tom dohodnúť s príslušnou župou cez hranice. Nechápem prečo z toho robíš takú vedu - ešte raz - neexistuje principiálny rozdiel medzi dopravou z Rajky oproti akejkoľvek inej obci a podobne neexistuje racionálny dôvod, prečo by do Rajky nemohla premávať linka BID. Samozrejme, že linka takýmto spôsobom stratová bude - len ak je jediný dôvod, prečo určitú dopravu nedotovať štátna hranica (rozumej maďari), tak mi je naozaj ľúto tvojho uvažovania. ?
Trolleybus
A inak je rozdiel či niekto zaplatí 1,50 EUR za jazdu BA - Hainburg, kde väčšina trasy je na rakúsekej strane, ako za úsek Čuňovo - Rajka, čo je nepochybne oveľa kratší úsek. Inak pôvodne mala stáť jazd medzi Rajkou - Čuňovom 0,60 EUR. A to že tých 1,50 platí na celú trasu je síce dobré ale ak mám električenku tak za 1,50 cestujem len ˇv úseku Čuňovo - Rajka, pričom ak ju nemám, tak cestujem celú trasu.
Čo sa týka platenia v SR v EUR a v Maďarsku v Huf je tiež nedomyslené, lebo ak vodič na slovensku inkasuje peniaze v Eurách príde do Rajky tak tam fyzicky tie eurá stále bdue mať a teda bxy ich mohol aj prijať. Rovnako je to aj z fórintami. ak príde do Blavy, tak fórinty mu nezmyznú ale ostanú vo voze. Takže by nemal mať problem túto menu prijať, prípadne z nej vydať. Tak či tak má vodič vo voze 2 kasy - jednu na EUR a 2. na HUF.