Reply on: frenky #154748:
dobrý pokus ale zadrel si teda ? vzdialenosti : Na Vrátkach - ŽST Lamač = 200m
Mokrohájska - Tesco Lamač = 500m, toľko meranie cez mapy.sk
Google maps vyhodil nasledovné :
- Mokrohájska - Tesco Lamač : 450m po križovatku Mokrohájska x Lamačská cesta
- od križovatky Janka Alexyho x Na Vrátkach po ŽST Lamač to je 140m
čiže Google maps udal hodnotu až o 3,2väčšiu a mapy.sk udali 2,5x väčšiu vzdialenosť
Peon
Osobne sa staršiemu pánovi čudujem, že z 23-ky zo zastávky "Na vrátkach" chodí pešo na vlak. Jedine, že chodieva niekde priamo pri Hlavnej stanici niekam. Priame vlaky idú síce smerom na Vajnory (ak chce ísť človek ďalej), ale na Hlavnej stanici stoja minimálne 6 minút, niektoré aj 30 minút...
Ešte na Nové Mesto idú niektoré vlaky - tie na Hlavnej stanici stoja minimálne 2 minúty - väčšinou však viac.
Zo zastávky "Na vrátkach" treba prejsť obchádzkou cez 3 prechody pre chodcov (z toho jeden je bez semafóru) ALEBO riskovať mimo prechodu najskôr cez nájazd na diaľnicu, a potom pri zastávke priamo pred ŽST Lamač.
Ja mám ŽST Lamač aj v pešej dostupnosti (10 minút chôdze dole kopcom a aj po rovine) alebo jednu zastávku 23-kou. Spojenie vlakom na Hlavnú stanicu som však využíval iba výnimočne tzv. "pre zmenu". Časovo som na tom strácal. Hlavne teraz, keď je v prevádzke tunel Sitina. A teda kultúra cestovania tými starými vagónmi s vysokými schodmi nie je bohviejaká...
Myslím, že celkovo sú železničné stanice v Bratislave nešťastne situované. Dúfam, že časom vzniknú tie plánované železničné zastávky spomíinané tuším ešte v Koncepcii BID (napr. DNV sídlisko, Tesco Lamač, Martinský cintorín...).
Napriek tomu si myslím, že jeho požiadavka na posunutie odchodov 23-ky je legitímna (za predpokladu, že tam nie je dôležitejšia nadväznosť, ktorá by s týmto bola v rozpore).