Reply on: MatejBA #154509:
Pri podchode by sa zrušiť mohla lebo chodníkom sú tie zastávky vzdialené menej než 200 metrov a k tomu ešte po vystúpení na zastávke smerom na Kuklovskú tam nie je priechod (nakoľko je tam podchod), ale nikto nechodí podchodom, ale cez cestu čím ohrozuje aj cestnú premávku lebo vodič idúci zo zákruty ho môže zbadať v poslednej chvíli.Čo sa týka premiestňovania zastávok na to sa asi nenájdu financie. Zastávky Matejkova a Tománkova sú zvláštne tým, že v rannej špičke nastupuje o dosť väčší počet ľudí na Matejkovej smerom do mesta a na Tománkovej menej a poobede smerom na Kuklovskú je to naopak s vystupovaním. ? Ale premiestňovať ich asi nebudú keď Matejkovu smer Kuklovská minulý rok opravovali a Tománkovu smer Kuklovskú majú v pláne opravovať nakoľko je tam naklonená cesta čo spôsobuje pri vystupovaní veľký skok a aj v prípade použitia kneelingu sa autobus len vyrovná a nenakloní. ?
len snáď nájdem zajtra trochu času, aby som sa na to pozrel...
Ike
Za úplnú zvrhlosť považujem výjazd na diaľnicu D1 smer Žilina, kde máš kruhový semafor so zelenou šípkou rovno!!! Nejako som nepochopil, akú má tento semafor výhodu oproti obyčajnému kruhovému semaforu.
- pretože ak svieti zelená šípka (rovno), tak potom musia dať vodiči prednosť vozidlám a chodcom v kolíznom smere, taký tam ale nie je. Ak svieti celá zelená na semafore, tak vozidlá odbočujúce vľavo musia dať prednosť vozidlám idúcim oproti. Rovnaký efekt by mal kruhový semafor..