Z výrokov pána 1/6 vyberáme: "Sú známe i kuriózne prípady keď konská dráha normálneho rozchodu bola nahradená úzkorozchodnou elektrickou dráhou (Lisabon, Turku), podobný pokus je známy i z Linza, ktorý bol včas zastavený, konská dráha bola elektrifikovaná a úzkorozchodná prestavaná na normálny rozchod." Takže lineckých 900 mm je teda normálny rozchod? ?
Dúfam, že ten Šestinove historické okienko sa tu bude objavovať častejšie. Síce som to ešte nedočítal, keďže mi je z tých blábolov na blitie, ale verím, že pri druhom a ďalších eítaniach sa nad tým budem veľmi dobre zabávať. Však je už len nejaký fotomontáž a je z toho parádne sci-fi. ?
počuj nebol si to ty kto dnes pindal na CP L7 a 17 na Vazovovej?! ? počuj bež sa schladiť jedným Kozlom do šenku ty dvorná laminátka alebo si daj šťavy zo siete, takých 220V ?
Pár postrehov a otázok k zastávke Vazovova v novej polohe :
1. Prístrešky na Vazovovej a Radlinského by mohli odstrániť a dať pred Daňový úrad. Dnes keď som sa tam bol pozrieť tak jediné na čo slúžili aby sa sa tam mohli asociáli rozkladať a chlastať! ?
A na tej "novej" zastávke by sa hodil prístrešok
2. Dnes jeden "znalec" prišiel na zastávku, hneď podrobil CP analýze, či sa niečo nemenilo a keď videl CP L7 tak spustil :"To kerý kkt, čo im dr..., to jak osekali?! Tuto, aha 17 ide a tuto potom nič a potom až 7." Idiotovi zjavne uniklo, že L7 a 17 takto premávajú už nejaký ten rok a asi mu tak hráblo z novej zastávky, že si myslel, že preto je ten režim na L7 a 17. Ani mu nejak nezaplo, že L17 je ráno predĺžená L7 ?
ok, asi nechceš o tom moc hovoriť, ale asi keď si to povedal tak rázne, tak asi vieš o tom niečo viac. Teda dôvod je to, že nechce imhd.sk byť akási odkazová schránka alebo médium na takéto veci, že zverejnia to tu a potom ich tu zahltí ale 100 nových užívateľov s otázkami, "kto? prečo? ako? načo?". Iný dôvod ma nenapadá už ozaj.
Aspoň keby mi odpísali späť (okrem tej automatickej odpovede), že nemajú záujem, resp. nechú z toho a toho dôvodu. Nuž odľahlo mi aspoň v tom, že sa to neviaže na moju osobu, taká mini-cena útechy ☺
Kde Ty na to chodíš? V BA nebola maximálna rýchlosť električiek nikdy väčšia ako 50 km/h. Električka sa musí riadiť dopravným značkami len vtedy, ak jej trať nie je na samostatnom telese. Tam nemusí byť jej rýchlosť obmedzená na 50 km/h. Celoročné svietenie platí aj pre vlaky, tie sú podľa Teba tiež účastníkmi cestnej premávky?
Ten môj návrh tu nebude zverejnený z akého dobrého dôvodu?
1. Lebo som to robil ja?
2. Lebo sú z témy "električkové linkovanie" otrávení?
3. Lebo je ten návrh na figu, kvôli tomu, že sú tam nezapamätateľné odchody? Pričom aj tak ľudia si odchody nepamätajú, tak čo im pamätanie si intervalu pomôže... ?
hej, v BA by sa nám zišli tiež, napr. keď bola výluka tunela, tak mohlo sa jazdiť aspoň po Kapucínsku a jazdili by odtiaľ dve okružné linky : Kapucínska - Špitálska - Vazovova - Obchodná - Kapucínska a druhá opačne. Tiež sa mohla napr. takto obsluhovať zastávka Legionárska alebo Vajnorská po križovatku na Trnavskom mýte kde by sa zriadil na čas rekonštrukcie provizórny ostrovček pre ľudí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo