Reply on: hroch #15388:
co sa tyka jazdnych pruhov, bol by som toho schopny vsade kde sa to len trochu da (t.j. kde po ich nakresleni by ostali aspon 2 pruhy pre osobne gumokoly), ale samotne nakreslenie nestaci, treba aj velmi prisne kontrolovat a postihovat....
hroch
sorry za off topic, ale uprimne povedane, je mi z vas smutno...
a teraz back to hromadna doprava. suhlasim s KLFom, ze RYCHLOdrazna elektricka je v sucasnosti u nas iba snom. a to sa nebavim iba o tom, ci RYCHLO alebo POMALOdrazna, bavim sa o elektrickovej sieti ako takej.
co sa tyka preferencie MHD, myslim si, ze na mnohych miestach by sa dala urobit vcelku bez problemov. najma co sa tyka elektriciek, osobne by so UPLNE ELIMINOVAL jazdu IAD po elektrickovej trati (priklad radlinskeho na krizovatke smer racianske myto), nastaval na okraj elektrickoveho telesa stlpiky, betonove kopceky alebo brutalne obrubnik a mame hotovu bezprekazkovu trat pre potencialny nosny system. este spreferovat saliny na krizovatkach (specialne oblast kamenneho namestia ma vytaca) a mozme zacat stavat tu petrzalku, lebo by sa vsetko citelne zrychlilo... tot moj maly neodborny laicky nocny nazor.