ako trinástka? Dnes keď je jasné, že el. trať na Štefanovičovej pôjde za Žilinskou pod zem smerom na Hl.st., tak by to šlo viesť pod zemou od Hl.st. po Nám. SNP
V štvrtok sa má pri Lamačskom Baumaxe otvoriť nábytkové centrum JISK. Z letáku, ktorý toto centrum rozposlalo po celej Bratislave sa môžete dočítať, že k tomúto centrum budú premávať linky číslo 31, 38 a 505. ?
Ty si asi spadol z Mesiaca ! DPB sa má v á ž n e zaoberať s riešením tohto problému ! Ak, tak toto vybrakované mesto s veľkými plánmi a prázdnou kasou by sa s tým mohlo a malo zaoberať. Ale za daných okolností len čiste teoreticky, ako v minulosti o metre, nosnom električkovom systéme a podobných fantazmagóriách. Veď tu nie je ani na opravu výtlkov !!! A k tej Štefánikovej a návratu električiek na ňu: keď to tam koncom 70-tych rokov rušili, do stredu sa dávali veľké kolektory inžinierskych sietí, ktoré už vtedy vylučovali návrat električiek na Štefánikovú. Isteže - všetko sa dá, ale za akú cenu?
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/7693
Kritériá na vyhodnotenie ponúk - ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu).
1. Celková cena autobusov - 60
2. Cena doplnkovej výbavy - 40
neviem kde ten chlapík nasadol, ja som nastúpil do L93 na SAV, ale nebol tam, potom zrazu pred Zochovou kúsok sa ma hento opýtal, tak asi na Hodžku nastúpil. Keby aspoň z Kapucínskej chodili už električky, tak by som ho poslal na L1, nech ide na Kamenné a odtiaľ kúsok pešo.
Ja tou linkou a prave v spomenutom useku chodim pomerne casto. Jeden clovek to nie je, v niektorych casoch byva slusne vytazena. Samozrejme, v rannej spicke tym vela ludi v danom useku nechodi.
Dobry den, chcel by som sa opytat, ako tu funguje ISIC na CL. Kamarat z ineho mesta by rad isiel prejst po BA a nevie, ci si ma zakupit zlavneny CL alebo zakladny CL. Dakujem vopred..
Otvorím opäť tému obnovy električkovej trate od Predstaničného nám. cez Štefánikovu a Suché mýto.
Dnes sa ma pár sekúnd než sme zastavili s L93 na Zochovej opýtal turista zo zahr., že ako sa dostane na Fajnorovo nábrežie. No povedať som mu stihol iba toľko aby rýchlo vystúpil a podľa mapky šiel uličkami pešo.
Keby sa pred rokmi normálne rozmýšľalo mohla dnes trať na Štefánikovej existovať a IAD by to mala ťažšie a MHD ľahšie. T-busy by mohli ísť cez Štefanovičovu radšej (206+212). Dosť zle vyzerá fakt, že medzi Hodžovým nám. a oblasťou Kamenné nám./Nám. SNP/Šafárikovo nám. nie je žiadne spojenie, pričom kedysi také existovalo a zrušilo sa. Dnes už by asi električka cez Štefánikovu horko-ťažko prešla (to by sa museli radikálne vymeniť poslanci a primátori m.č., aby to prešlo), ale napadol ma jeden variant v akom by to šlo : Keďže sa s prestavbou Predstaničného nám. chystá aj zapustenie el. trate od Žilinskej smerom na Hl.st. pod zem, šlo by spraviť druhú vetvu s odbočením pod zemou a cca pod Banskobystrickou ulicou by trať pokračovala smerom na Poštovú ulicu. Výjazd na povrch by bol niekde ako ústi Poštová ulica na Nám. SNP., alebo ešte skôr pred križovaním s Obchodnou aby mohli po trati ísť električky od Špitálskej cez tunel. Podľa mňa by sa mali na DPB vážne zaoberať tým ako tento problém roky chýbajúceho spojenia Nám. SNP - Hodžovo nám. riešiť.
moja reč, Solarisy okrem dvoch zahorení nemali nič vážne. Utrpeli iba tým, že si komplet sada diletantov z DPB a magoriátu utrela do nich svoje nevymáchané papule, aby tak otvorili dvere SORu do nášho mesta a odpísali konkurenciu ?
Mne sa nezdalo,že by bol bezproblémový ? Včera som išiel 96-kou na letisko a pri vstupe na parkovisko kde je aj konečná si vodič musel pekne počkať kým príde niekto a neotvorí mu ju ? To isté sa opakovalo aj neskôr keď som šiel 61-kou do mesta ? Mohlo to byť asi o 13:00 ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
roman2