Reply on: no.ev.di. #153355:
Floriánske by sa posunulo o nejakých 200 metrov, takže neviem, či by astala nejaká apokalypsa. okrem toho, aj tak sú elinové zastávky až príliš nahusto a keby malo niečo stáť na Floriánske, potom Radlinského a potom Vazovova, tak to nedáva žiadny zmysel... alebo potom presunúť Floriánske na kopec niekde pod NBSku...Re #153356 TeBeCe: no ale potom by bolo dobré zrušiť aj Vazku pre 2,3,8 (a nechať si ju v zálohe iba ako potenciálnu zastávku pre výluky) v smere obchodná/stanica a nech pred daňovým zastavujú všetky eliny, nie? či až tak ďaleko sa neuvažuje?
Re #153361 ivanbuto: ? za vysvetlenie.
je mi jasné, že zlý-zlý-zlý jeden bus by (podľa zelených mozgov) obmedzoval premávku, keďže tam je jeden jazdný pruh a hneď vedľa elinová trať, ale to, že tam v jazdnom pruhu každú chvíľu stojí auto s vyhodenými blikačkami a !polo)vodič ide do podateľne na daňový, zrejme premávku obmedzuje menej ako jeden bus za maximálne 5 minút v špičke... ?
no takže namiesto viedenskej zastávky budeme mať opäť zastávku bratislavského typu (viď napr. šafko), kde chodci budú musieť dávať mimoriadny pozor, či sa spolu s elinou neprivalí aj nejaký bulo v džípe 90tkou...
mimochodom, mi napadlo, že zastávka v opačnom smere bude z pohľadu policajtov nezrealizovateľná, pretože - "električky stojace na zastávke by bránili výhľadu vodičov vychádzajúcich z Vazovovej v smere doľava" stav sa

ozaj a dpb by po vybudovaní elinovej zastávky nemohol zmeniť jej využitie aj na busovú aj bez súhlasu policajtov? žeby "zrazu" bola "Vazovova-nástup" pre 94 v havarijnom stave a bolo by 94 treba zmeniť na okružnú linku?
či ku každej zmene sa musia vyjadrovať aj zelení?
Valec