hmm...neviem, tak mozno jej uz vymenili podvozky, alebo som ja poplietol ev.cislo, ale fakt je ze jedna K2Ska je fakt vyrazne tichsia. Myslel som si ze 7109.
A este k tym uviaznutym trolejbusom/autobusom v zapche.
Aj v Londyne aj v Rime boli na kazdej dolezitejsej ulici vyhradene prudy pre MHD, a cuduj sa svete cela ulica bola zacpata, ale tie prudy boli uplne volne a MHD tak premavalo s minimalnym zdrzanim. To by mohlo fungovat aj u nas, ale to by sa muselo chciet to vodicom dorziavat a policajtom pokutovat.
Ale elektricka je este lepsia, to uznavam.
A este k tym uviaznutym trolejbusom/autobusom v zapche.
Aj v Londyne aj v Rime boli na kazdej dolezitejsej ulici vyhradene prudy pre MHD, a cuduj sa svete cela ulica bola zacpata, ale tie prudy boli uplne volne a MHD tak premavalo s minimalnym zdrzanim. To by mohlo fungovat aj u nas, ale to by sa muselo chciet to vodicom dorziavat a policajtom pokutovat.
Ale elektricka je este lepsia, to uznavam.

d3k0
Turbo: To je detail...
Peťo Duraj: Ten diplej som tam už raz videl takto blikať - keď Ing. Weigl vlani testoval nové výhybky ešte za čerstva...
Martin: Tie nové súpravy metra vyzerajú celkom pekne.
tulenique: 29ny chodia cez týždeň SORovité a cez víkend sú na nej kĺbaky. Keby urobili cez týždeň interval 15 alebo 20 min, tak by na to SORy asi úplne stačili. Trať na DD je najnovší módny výstrelok karloveského starostu... Dlhodobé plány rozvoja električkových tratí nájdeš kdesi v našich článkoch.