Reply on: intony #152593:
nemajú odkiaľ čerpať info, resp. ak dakto chytí inšpiráciu, že toto nájde a bude o tom písať, tak by sa mohol fakt prv opýtať, že o čo v skutočnosti ide. Keď o tej výluke písali, tak človek neznalý pomerov musel získať dojem, že sa bude vláčiť ako otrok pešo do Ružinova a na Vajnorskú a že električky premávajú v menšom počte v otrasnom 15min intervale. A to prosím písal SME, nepovedal by som nič keby to napísal Nový Čas.
Trolleybus
Ten návrh je dobrý aj keď L5a L7 by mali v úseku ŽST Vinohrady - Námestie Ľudovíta Štúra pararélnu trasu. Ale to v podstate nevadí. Inak tá trsa L3 je zaujímavá a myslímm, že takto mohla jazdiť aj L16 (počas výluky v Tuneli s tým, že L5 by šla cez Špitálsku a L9 cez Obchodnú.
Inak súhlasím, že tu máme zbytočne veľa električkových liniek. Spojenie Dúbravka - Rača by sa pri tvojom návrhu dalo realizovať následovne: Dúbravka - Račko: v pracovných dňoch použiť L34 (na Račku je rýchlejšie ako terajšia L5), Račko - Rača: L3/L5.