Reply on: no.ev.di. #152552:
OK, v tom prípade súhlasím s trasami. Obávam sa však, že ľudia budú spočiatku dosť pindať, že stratili sme spojenie na stanicu a podobne, ale na všetko sa dá zvyknúť. Pokiaľ nedôjde k zhoršeniu počtu spojov za hodinu, nevidím problém. Aj po zavedení nového systému v Petržke sa ľudia sťažovali, no myslím si, že nie je taký zlý. A navrhované spojenie Hl. st. a nového mesta je naozaj dobré, pretože dve najdôležitejšie stanice v meste by rozhodne mali byť prepojené.
Trolleybus
Ten návrh je dobrý aj keď L5a L7 by mali v úseku ŽST Vinohrady - Námestie Ľudovíta Štúra pararélnu trasu. Ale to v podstate nevadí. Inak tá trsa L3 je zaujímavá a myslímm, že takto mohla jazdiť aj L16 (počas výluky v Tuneli s tým, že L5 by šla cez Špitálsku a L9 cez Obchodnú.
Inak súhlasím, že tu máme zbytočne veľa električkových liniek. Spojenie Dúbravka - Rača by sa pri tvojom návrhu dalo realizovať následovne: Dúbravka - Račko: v pracovných dňoch použiť L34 (na Račku je rýchlejšie ako terajšia L5), Račko - Rača: L3/L5.