Aha co som nasiel v jednom clanku od DPB:
Poslednou zmenou je zaradenie autobusov kategórie midi na linku číslo 35. Obsaditeľnosť tohto typu je 80 osôb a kapacitnou ponukou sa vyrovná klasickej karose. Jeho prevádzková náročnosť je však podstatne nižšia.
Niekomu bolo zle?
Poslednou zmenou je zaradenie autobusov kategórie midi na linku číslo 35. Obsaditeľnosť tohto typu je 80 osôb a kapacitnou ponukou sa vyrovná klasickej karose. Jeho prevádzková náročnosť je však podstatne nižšia.
Niekomu bolo zle?
Andy
V BA sa ten cas vo voze zmenil az rano
U vas sa vylepuju CP do hodiny? To vazne? U nas sa to robi tak, ze asi kazdy mesiac(zalezi od lokality - niekde raz za tyzden, niekde raz za pol roka :)) ten clovek, ktory ma na starosti nejaku oblast pozrie vsetky CP, a tie ktore chybaju im do DPB nahlasi, a potom ked tam ide znova (napr. aj ked ide vylepovat oznam o nejakej vyluke), tak vylepuje chybajuce CP. Niekedy pre istotu prelepuju aj vsetky CP na trase niektorej linky. Ale niekedy sa stava, ze skor ako tam nieco nalepi DPB, tam nalepia obyvatelia okolia zastavky cestovne poriadky z iMHD. :):) A potom nam nadava DPB ze preco to my vylepujeme.. Vsak nech si to nalepia, my im v tom nebranime.
Vies o tom, ze v Bratislave sa neda kupit kompletny a ani ciastocny cestovny poriadok?
Co myslis tym sezonnim provozem?
Re #15248 Vladimir: Mate tam dufam aspon kopirku??
A preco DPMK nekupi aspon jeden pocitac na tento ucel? Ved hocijake decko im spravi software na tlacenie CP z grafikonov a usetria cas aj peniaze. Alebo si mozu kupit FS Software.. Pochybujem ze je drahy...