Reply on: no.ev.di. #151952:
Ja si to síce nemôžem pamätať, ale podľa starých máp jej trasa viedla od budúceho Technopolu, ďalej ako L99 smerom k Alfe, kde však bolo za Chorvátskym ramenom do prava ešte napojenie na Rusovskú cez dedinu, potom cez žel. priecestie vedľa stanice a ďalej po Zadunajskej na Nový most po Kapucínsku. Vtedy sa akurát staval podjazd pod Hodž. námestím. Zaujímavé je, že linka 47 mala istú dobu rovnaké konečné zastávky ako 46, až na to, že na most sa dostala cez Nám. hraničiarov. ?
no.ev.di.
Vraj kedysi existovala na Trnavskom mýte spojka, ktorá umožňovala jazdu električiek z Ružinova do Vajnor a naopak. Momentálne keby tá spojka ešte existovala, tak by to bola absolútna spása a ľudia by sa aspoň dostal na Trnavské mýto, odkiaľ by mohla ísť NAD pokojne aj ďalej do centra : Jelačičova - Trnavské mýto - Krížna - Vazovova - Radlinského - Kollárovo nám. - Mýtna - Vazovova - Krížna - Trnavské mýto - Jelačičova