Reply on: no.ev.di. #151944:
Linka 118 chodila po trase Holíčska, Jiráskova, Osuského... . Cez zast. Bradáčová (býv. Ulbrichtová) chodili na prelome 70.-80. rokov linky 21, 37, 45, 46, 47 a 113, istý čas z Jan. dvora a Čunova popri horárni aj 43 a 101. Po vybudovaní cestnej komunikácie cez Chorvátske rameno s napojením na Jantárovú cestu bola linka 112 zobratá Matadoru a presmerovaná na Lúky a tiež 21 bola predĺžená na Lúky. Linka 45 potom išla okružnou jazdou cez Jantárovú cestu, Šintavskú a Jiráskovu. 43-ku viedli cez novú Panónsku, 101-ku skrátili po Nový most. Po sprevádzkovaní Prístavného mosta pribudla linka 58, neskôr so zmenou trasy prečíslovaná na 120. Linka 40 začala premávať niekedy po revolúcii, koncom 90. rokov už išla z Matadoru. Zač. 90. rokov premávala 47-S, posila linky 47. Krátke obdobie bola linka 113 predĺžená na Kopčiansku a linka 112 míňala Technopol bez zastavenia so zastávkami Topoľčianska a Bradáčova. Na konci 90. rokov pribudla linka 127 na Vazovovu. Neskôr boli linky prečíslované na 97 (21), 81 (47), 85 (113), 92 (112) a 181 (127), 45-ka bola ako linka 95 už vedená od Antolskej cez Jantárovú a Šintavskú, 120-ku po prečíslovaní na 186 hodili na Holíčsku, pričom bola podľa informačných materiálov pôvodne plánovaná k Technopolu. No a potom prišla tá radikálna zmena trás. MHD v okolí Technopolu mám v živej pamäti ešte od roku 1984, kedy dvojičky ešte len stavali, no bohužiaľ CP tých ďalších liniek nemám, ale možno raz ešte niečo zaujímavé vyhrabem.Re #151948 Peon: Tiež som si všimol tie nepravidelné intervaly, no netuším, kto bol otcom ich zdokonalenia.
klasIK
Sú tam linky 33, 37, 41, 47, 49, 55, 56, 63, 113, 118, 120, X a 507, niektoré s dosť zredukovanými intervalmi, napr. linka 113, keďže sa čakalo na zaradenie nových Ikarusov 435 do premávky. Situácia podobná súčasnosti. V súvislosti so zaradením prvej série Ikarusov vtedy došlo na niektorých linkách k úprave CP, trás a zahusteniu intervalov (napr. u linky 113 z 20 min. v špičke na 12 min.)