Tak medzi Patrónkou a Cestou na Červený most priestor získaš len vyvlastňovaním a búraním. A celkovo ten tvoj povrchový variant mi príde ako vybudovanie ďalšej pomalodráhy. Tá trať by mala prekonávať Patrónku hĺbeným tunelom, aby mala význam.
Z Hlavnej stanice autobusom 93, tretia zastavka, Zochova, dolu podchodom co je na zastavke na druhu stranu a peso do 10 min smerom do podchodu dalsieho pod elektrickovou tratou... Tam sa uz spytas
Autor oznamu o výluke električiek v dúbravke a karlovke tento víkend by sa mal naučiť pravopis. Pri linke 1 slová hrubým písmom "... zo zahustenym ..." nemá byť ZO ale SO! Je to S kým S čím a nie Z koho Z čoho. To len tak na okraj.
SOR si tam moze dat hocico , stale bude vyzerat ako LOW COST - asi to tym chcel povedat noevdi. Ci das laminaty ku dveram alebo sklo - je to jedno. Okrem toho som si vsimol ze niektore sedadla nemaju uchytky na drzanie ( ako napriklad 2. rad sedadiel pred motorovou vežou ) Nehovoriac o tom že tie sedadla su dost vysoko. Mali to vyriesit aspon bocnymi uchytkami ako maju Solarisy.
cena nie je všetko a dá sa to nastaviť aj vo vyhodnocovaní ponúk od jednotlivých uchádzačov. Už ani neviem koľko dal náš DPB % na položku cena pre vyhodnotenie ponúk ale myslím, že to bolo 60b zo 100, v Banskej Bystrici zas dali 55% hodnotenia na cenu, takže dopravcom u nás ide hlavne o to aby jednorázová investícia bola čo najnižšia, ďalšie faktory ani tak dôležité niesú. Konkrétne vyhotovenie interiéru SOR považujem za amaterizmus, niektoré prvky tam sú z takých materiálov a tie neohrabané tvary, je vidno, že SOR si s designom hlavu moc nerobil, ale asi si potenciál na dobrý vzhľad vyčerpali na tom "facelifte" pre radu NB, takže 10 rokov zas žiadna zmena. Naproti tomu nedávno rozbehnutý Tedom ponúka dosť pekný interiér, by som povedal, že silno pripomínajúci Solaris ?
kecho