lenže kam by si električku v Petržke postavil? Cez most Apollo by to malo zmysel keby sa jednalo o Ovsište, ibaže most Apollo sa na nič také neprojektoval (ba dokonca ani trolejbusy cez neho dostať do Petržalky akosi nejde). Ten jeden úsek eliny do Petržky postačí, keby mala ísť električka všade tam kde je zástavba, tak by sa tá trať riadne kľukatila.
Re #151293 AAA: o čom meleš? na križovatke pri Patrónke by trať normálne úrovňovo križovala cestu. Až za Patrónkou by sa trať dvíhala, neviem čo je na tom k nepochopeniu. Normálne ako je trať v strede, tak tam bude, len sa bude dvíhať, prejde ponad cestu na ľavú stranu k svahu a bude pokračovať na Polianky. Neviem prečo by to nemalo byť možné realizovať. Keď sa pozrieš na mapu tak v prípade, žeby to cez Polianky nešlo, dá sa kľudne to vyriešiť cca v trase L83. Miesto tam je. Keď sa dala prekopať celá Mlynská dolina, neviem prečo by nešlo spraviť jednu krátku estakádu za Patrónkou alebo pri TESCU Lamač k Harmincovej.
ja viem, že tá trať by niečo stála, hlavne ten vyvýšený úsek a podjazd za Hlavnou stanicou. Ale keby tam jazdila každé 4min električkková súprava s kapacitou 220 osôb, by to mohlo nahradiť L34 a 83 (ich kapacita sa rovná 7,5 električkovým súpravám s kapacitou 220 osôb a ešte by ostala polovica kapacity, ktorú by mohli využívať ľudia z DNV a príp. aj Lamača)
nie, ja som mal na mysli električkovú trať, lebo 810zssk hovoril o električkovej trati Zlaté piesky - Vajnory - Rača, tak ja som pokračoval o téme projektovaných električkových tratí
v tomto meste sa dá všetko ? ale ok...
- od Hlavnej stanice pod zemou a výjazd na úroveň terénu za Sokolskou, pokračovanie v stredovom pruhu
- za Patrónkou by trať šla stúpaním do takej výšky aby mimoúrovňovo pretla križovatkou s Cestou na Červený most a prešla by na ľavú stranu mimo komunikácie, kde by bola na pilieroch (pri ceste je svah)
- potom podjazd popod diaľnicu pri portáli tunela a pokračovanie pri ulici Polianky a Harmincova k existujúcej električkovej trati
este povedz, AKO by si ju tam chcel postavit? (teda kde) - ak povies pod zemou, tak to nebude skor ako o 30 rokov (ked nevedia 20 rokov urobit trat do PE)
mohli by skôr naprojektovať nejakú užitočnú trať v centre mesta. Ja považujem za veľmi dobrú trať Hl.st. - Partónka - Polianky - Harmincova - Dúbravka, dali by sa komplet nahradiť L34,83 a tiež by to spojenie využívali viac ľudia z DNV prestupom z 20 a 22
Emo