Reply on: J #15039:
Ani v Prešove to vodiči s dodržiavaním CP nemajú ľahké. U nás je totiž rovnaká chronometráž pio celý deň a celý týždeň, takže v menej zaťažených obdodiach sa musia dosť vliecť, aby nešli do náskoku. Naopak, v čase špičiek sa tvoria pri niektorých križovatkách kolóny, takže sa možno stretnúť aj so 6 min. meškaním. Ďalším citlivým bodom sú úrovňové železničné priecestia, pričom na dva z nich má dopad blízka prítomnosť "malej stanice" (Os vlak zastaví na ŽST, závory sú spustené na priecestí i pár minút). V Prešove sa vo všeobecnosti jazdí veľmi pomaly a DP to u vodičov podporuje. Šetrí sa tým nafta.J, mickey: Hádať sa na percentách s vami nebudem, no oznamy v Bratislavských novinách, to by mala byť samozrejmosť. Neviem ako je v ZA, ale DPMP a DPMK oznamy v tlači zverejňujú.
J: Teraz pre zmenu vyzdvihnem DPB. Páči sa mi, že sa u vás zmena typu zastávky (zo stálej na podmienečnú a opačne) cestujúcim oznamuje aj písomne. To napr. DPMP nerobí - iba sa nahraju hlásenie zastávok po novom.
Re #15045 Si: mnoo... jedno riesenie je: vodic s tym pojde do vozovne a dany spoj (minimalne) jedno kolo nepojde a NAHRADI HO ZALOHA. Spokojny ?

novacik