Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: kecho #149942:
Ešte vlka nezabili, už na jeho kožu pili. Vybudovanie električky do Petržalky je v nedohľadne a vzhľadom na predrbanie peňazí na sprostosti sa stáva chimérou, ale s pozemkami na Šafku sa už ide veslo kupčiť. Holt Bratislavská magistrátna realitná...
No, vidno že je dnes ten Deň detí. Len nerozumiem tomu, prečo ste sa radšej nešli hrať niekde do parku (myslím nákupného), ale vyburujete sa blbosťami tu. ?
Reply on: no.ev.di. #149992:
Na co chces nahradzat L2? Vies ake prazdne to chodi? Dalej mi prezrad o co ti ide tou 4/9. Nebolo by lepsie to mat ako cely okruh, ktory by jazdil obojsmerne?

Mne sa viacej pozdava to moje riesenie ?
Reply on: SORBN12 #149991:
Super, ta NADka po SNP to je strasne silny napad. Som zvedavy kde by si chcel nabrat vozy.

A prosim prestante vypisovat tie "bez zmeny", to si vieme domysliet a bude to prehladnejsie.
Reply on: SORBN12 #149993:
tak ja myslím, že v mojom návrhu sa s trasami hýbe čo najmenej a linky sú vedené v pôvodných trasách pokiaľ to ide ?
Reply on: no.ev.di. #149992:
Nechame to na dopravnych inzinierov DPB ?
Reply on: SORBN12 #149991:
ja by som to robil takto :
- L9 by šla z Karlovky normálne po Vazovovu a odtiaľ by pokračovala ako L4 smerom do Karlovky.
- na zastávke Vazovova (priamo na ulici, ako je SOÚ a SGeŠ) by stáli aj X2,X14 čiže ľudia z KV by sa dostali svojími linkami 4 a 9 až k autobusovým linkám (zatiaľ čo podľa tvojho návrhu by L4 prišli po Floriánske nám. a L9 po Nám. SNP najďalej)
- L1 by som nechal premávať bez zmeny v úseku Dúbravka - Odborárske nám., odkiaľ by šla na Vazovovu a pokračovala ako L2 na Hlavnú stanicu, aby kapacitne zaskočila za L2 (L8 nahrádzať netreba pre úsek Hl.st. - Vazovova, taký obrovský dopyt tam nie je)

A s L16 tu prestante furt strašiť, tá zauzlená trasa, to je teda fakt hotové potešenie ?
Reply on: MatejBA #149989:
Preboha ? , ale aj ja mam navrh oproti #149964 iny, takze:
1: Dúbravka - Šafárikovo nám. - Nám. SNP (prestup X2) - tunel - Dúbravka
2: Zlaté piesky - Jurajov dvor - ŽST Nové Mesto (prestup X2)
3: bez zmeny
4: Karlova Ves - Nám. Ľ. Štúra - Jesenského - Obchodná - Hlavná Stanica
5: bez zmeny
7: bez zmeny
8: zrušená
9: Karlova Ves - tunel - Jesenského - nábrežie - Karlova Ves
12: bez zmeny
13: zrušená
16: Rača - Obchodná - tunel - Nový most - Šafárikovo nám. - Špitálska - Rača
17: bez zmeny
Náhradná autobusová doprava
X2: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Krížna - Nám. SNP/ Kamenné nám.
X8: Ružinov - Záhradnícka - Krížna - Americké nám. - Kollárovo nám.

Kto má námietky??? SorC10.5@azet.sk
Reply on: Luba1 #149988:
A keby jazdila 78 na Dvory, už by nevadil interval 20 minút?
Z 95 sa dá na Apollo moste prestúpiť aj na 68 s dobrým intervalom.
Reply on: MiroBA #149980:
Inak ked uz si ma navnadil 😃 http://tinyurl.com/2wkkgeg - linkovanie elektriciek po otvoreni tunela a "spristupneni" ostatnych casti siete ala MatejBA ?
sorry 🙂 ved prave o tie prestupy ide, 78 ma interval aj 20min a do ovsista na takmer rovnakej trase ide uz 68. ale dik 🙂
Reply on: Luba1 #149985:
Vsetky cesty vedu do Ovsišťa ?
Reply on: Luba1 #149985:
Po prve tato stranka nie je strankou DPB, taketo veci treba adresovat im a po druhe na linku 78 mozte prestupit z linky 95 na moste apollo.Takze ziadny problem.
V suvislosti s uzatvorenim Stareho mosta a prelinkovanim spojov sa chcem spytat - preco linka c. 78 zrazu konci v Ovsisti? Na Farskeho tento spoj chyba! Je to jediny priamy spoj z tejto casti petrzalky (od Noveho mosta po Bosakovu) na Trnavske myto. Neviem cim to je, ale v BA tusim vsetky cesty vedu do Ovsista! 78 pritom viacmenej dupluje linku 68 na trase Ovsiste - Trnavske myto a na Dvoroch chyba. Na Farskeho by nemusela ani koncit ale kludne by mohla pokracovat v smere na ZS Petrzalka alebo na Panonsku cestu. Taketo prelinkovanie chyba v Petrzalke. Prosim vratte 78 na Dvory! Dakujem!
PS - linka 95 - zmena bola k lepsiemu, teraz obsluzi viac zastavok a poskytuje naozaj dobre spojenie s minimalnym predlzenim cesty 🙂
Reply on: MatejBA #149983:
OK, nabudúce to spravím radšej tak.
Reply on: MiroBA #149980:
A co takto to urobit cez Google Maps, tam dat vysvetlivky, hodit to do TinyURL.com a hodit sem link v tvare tinyurl.com/xxxxxxx ? ?
Reply on: S499.1023 #149972:
to nepopieram... bavili sme sa o.i. aj o zmysle tých majstrovstiev... ? halu mal financovat SZLH a mohlo tomu dopomoct v malej miere aj mesto, ale nie naopak a predrazit to tak, ze clovek by ocakaval diamantove opierky na sedadlach ?
Reply on: MiroBA #149980:
preboha nie
Celé to radšej opravím lebo som našiel chyby - predošlý príspevok #149968 a súvisiace može admin zmazať.
Ospravedlňujem sa, S499 teraz mal pravdu.

Môj návrh linkovania v súvislosti s otvorením Tunela, rekonštrukciou Krížnej a po nej.

L1 – po Špitálsku pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Dúbravky
L2 – súčasná trasa skrátená po Trnavské mýto. Kto by chcel ísť zo Zlatých pieskov na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L3 – súčasná trasa bez zmeny
L4 - po Špitálsku súčasná trasa, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Karlovej Vsi
Pri tejto linke by som viedol trasu obojsmerne cez Jesenského – kto by chcel ísť z Karlovej Vsi na Šafárikovo námestie môže použiť L12
L5 - pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L6 – Žel.St. Nové mesto, Vajnorská, Trnavské mýto a späť Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
L7 - súčasná trasa bez zmeny
L11- pôvodná trasa spred rekonštrukcie tunela – význam pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12 - súčasná trasa bez zmeny
L13 - súčasná trasa bez zmeny
L14 – Ružinov – Trnavské mýto. Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
L17 - súčasná trasa bez zmeny

Výluková autobusová L X – trasa Jelačičova, Trnavské mýto – prestup Električkové linky smer Ružinov, Zlaté piesky.... , Krížna, Vazovova, Floránske námestie, Americké námestie – prestup na Električkové linky smer Staré mesto Dúbravka..., Krížna, Trnavské mýto, Jelačičova

L8 – zrušená -prepravná kapacita Ružinov – Trnavské mýto nahradená hustým intervalom L 14, Kto chce ísť z Ružinova na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L9 – zrušená – prepravná kapacita Karlova ves – Staré mesto nahradená zhustením intervalov L1 a L4
L16 – zrušená – prepravná kapacita nahradená opätovne L11 pre trasu Rača - Staré mesto a L14 pre trasu Ružinov – Trnavské mýto, príp. inými linkami v úseku Trnavské mýto – Nám. SNP.

Riešenie konečnej električkových liniek 2, 6, 14 na Trnavskom mýte:
Hneď za rozvetvovacími výhybkami el. Trate na Trnavskom mýte by sa položila výhybka „Kaliforňan“ ktorá by umožnila prechod električkových súprav do opačného smeru.
Obojsmernosť súprav by sa zabezpečila spriahnutím vozidiel T3 do „PX“ tj. zadkami k sebe.
- toto sa použilo aj pri oprave tratí a výluke v meste
Plzeň.

Návrh úprav v trasách liniek po skončení rekonštrukcie.

L1 – obnovenie pôvodnej trasy spred rekoštrukcie tunela. Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L2 – Zlaté Piesky –Trnavské Mýto - Vazovova – Obchodná – Nám SNP – Špitálska – Trnavské Mýto –Zlaté piesky.
L3 – Rača - Vazovova – Ružinov
L4 - obnovenie súčasnej trasy Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L5 – pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L6 – Žel.St. Nové mesto – Trnavské mýto – Vazovova – Floriánske námestie – Hl. Stanica. – náhrada za presmerovanú L2, L3 a zrušenú L8 v úseku Trnavské mýto – Hl. Stanica.
L7 - súčasná trasa
L9 – pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L11 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela. Význam - pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12– súčasná trasa
L13 – súčasná trasa
L14 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9. Význam - pre priame spojenie Ružinova so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L17 -súčasná trasa
Reply on: MiroBA #149968:

Ešte jeden nedostok som zabudol
L5 - súčasná trasa - vlastne nie súčasná trasa - ale myslel som pôvodnú trasu Rača - Tunel - Dúbravka samozrejme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.